اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد لرستان:

همایش اقتصاد مقاومتی بهمن‌ماه در خرم‌آباد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی (ره) لرستان گفت: بهمن‌ماه امسال همایش اقتصاد مقاومتی در سالن جهادکشاورزی لرستان برگزار می‌شود.

همایش اقتصاد مقاومتی بهمن‌ماه در خرم‌آباد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، ولی‌الله منتظری صبح امروز در جلسه ستاد اطلاع‌رسانی همایش اقتصاد مقاومتی که در سالن این اداره‌کل خرم‌آباد برگزار شد، هدف از برگزاری این همایش را تبیین فرمایش‌های مقام معظم رهبری، تبیین اقتصاد مقاومتی، اجرای اصل 44، اصلاح و کاهش مصرف عنوان کرد.

وی افزود: سه کمیته فرهنگی و اطلاع‌رسانی (صدا وسیما)، کمیته علمی(جهاددانشگاهی) و کمیته پشتیبانی (جهادکشاورزی) کار همایش را به عهده دارند.

منتظری با اشاره به نحوه اطلاع‌رسانی این همایش عنوان کرد: ایجاد سایت، هزینه ضبط و تبیین این همایش، تهیه تیزر، دکور، هدایا، بنر، تهیه بروشور، تهیه آرم همایش، تهیه پوستر و سامانه پیامکی، چاپ و تکثیر مقالات برتر، استفاده از ظرفیت و حمایت خبرگزاری‌ها، درج شعارها در قبوض آب و برق، حمل و نقل برون شهری نحوه اطلاع‌رسانی این همایش هست، همچنین چند روز قبل از برگزاری همایش، در نماز جمعه نیز اعلام می‌شود.

منتظری ادامه داد: مبارزه با مفاسد اقتصادی، حمایت از تولید ملی، مشکلات ارضی، مدیریت مصرف از جمله الزاماتی بودند که در بحث اقتصاد مقاومتی از نظر مقام معظم رهبری مطرح شد.

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی (ره) لرستان گفت: طی 32 سال گذشته تاکنون ایران اسلامی توسط دشمنان بیش از 60 بار تحریم شده است، اما به یاری خداوند و با بصیرت و درایت ملت ایران همیشه از این تحریم‌ها سربلند بیرون آمده‌ایم.

انتهای‌پیام/2304/م/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول