اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول منابع کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل:

نهاد کتابخانه‌های عمومی به خرید خود از ناشران ادامه می‌دهد

خبرگزاری فارس: مسئول منابع اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: اداره کل منابع نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به خرید خود از ناشرین ادامه می‌دهد.

نهاد کتابخانه‌های عمومی به خرید خود از ناشران ادامه می‌دهد

امین علامتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: اداره کل منابع با انتشار لیست خرید کتاب کودک و نوجوان از ناشرین همچنان به خرید خود از ناشرین ادامه می‌دهد.‌

وی با بیان اینکه در گزارش خرید سال گذشته اداره کل تامین منابع نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور نام 36 ناشر دولتی و خصوصی به چشم می‌خورد، یادآور شد: در سال گذشته 443 عنوان کتاب در قالب 481 جلد کتاب بالغ بر 535 هزار و 374 نسخه با اعتبار 19 میلیارد و 970 میلیون ریال توسط این اداره کل خریداری شده است.

مسئول منابع اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل با بیان اینکه خرید از ناشرین مختلف از یک تا 123 عنوان در سال گذشته بوده است، خاطرنشان کرد: در سال جاری تا هم‌اکنون از 22 ناشر، کتاب کودک و نوجوان خریداری شده که بیشترین عناوین خریداری شده از یک ناشر، در حدود 72 عنوان بوده است.

وی تعداد کتاب‌های خریداری شده در سال 91 توسط اداره کل منابع را بالغ بر یک میلیون و 82 هزار و 845 نسخه با اعتبار 37 میلیارد و 912 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: با توجه به تداوم این خرید تا پایان امسال این رقم افزایش خواهد یافت.

علامتی در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل تصریح کرد: در بین ناشرینی که اداره کل تامین منابع اقدام به خرید کتاب کودک و نوجوان از آنها کرده است اسامی ناشرینی چون بوستان کتاب، پنجره، پیدایش، سروش، طلایی، قدیانی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، محراب قلم، مدرسه و  نیستان به چشم می‌خورد.

انتهای پیام/62005/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول