اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته پژوهش انجام شد

افتتاح کتابخانه تخصصی شورای فرهنگ عمومی خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان خراسان رضوی از آغاز به کار کتابخانه تخصصی شورای فرهنگ عمومی استان در مشهد خبر داد.

افتتاح کتابخانه تخصصی شورای فرهنگ عمومی خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدکاظم دبیری صبح امروز در جمع خبرنگاران در مشهد اظهار داشت: یکی از اقداماتی که برای محققان و پژوهشگران در حوزه اجتماعی، فرهنگی و هنر می‌تواند اثرگذار باشد و زمینه‌ساز بستر مناسب برای استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های یافته‌های پژوهشی باشد، کتابخانه‌های تخصصی است.

وی ادامه داد: در حال حاضر کتابخانه تخصصی شورای فرهنگ عمومی و پژوهشی با بیش از دو هزار عنوان شامل یافته‌های طرح آمارگیری جامعه فرهنگی کشور در حوزه‌های محتلف، کتب مرجع یافته‌های پیمایشی ارزش‌ها و نگرش‌های ایرانیانژ، چکیده مقالات و روس تحلیل شرایط فرهنگی، گزارش‌های فرهنگی مبتنی بر پژوهش‌های علمی، مقالات و فصلنامه‌های مختلف ،یافته‌های طرح پژوهشی و مصرف کالاهای فرهنگی، رفتارهای فرهنگی ایرانیان ،پایان‌نامه‌ها و پژوهش‌های مختلف و فصلنامه‌ها و نرم‌افزار‌ها و لوح فشرده است.

دبیری تصریح کرد:از مؤسسات علمی، پژوهشی و مطالعاتی در حوزه‌های فرهنگی،اجتماعی درخواست می‌شود که آخرین دستاوردهای علمی و مطالعاتی خود را برای آرشیو و غنی‌سازی کتابخانه در اختیار ما قرار دهند.

مسئول دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی خراسان‌رضوی اظهار داشت:پژوهشگران،اساتید،دانشجویان و محققان می‌توانند جهت بهره‌گیری از این فضا و نیز منابع موجود در کتابخانه به آن مراجعه کنند.

وی نظام دستیابی به منابع کتابخانه را سیستم قفسه باز دانست و افزود: این روش مؤثرترین و ساده‌ترین روش استفاده از مجموعه کتابخانه است که به مراجعه‌کننده امکان دسترسی سریع و مستقیم به منابع را می‌دهد.

انتهای پیام/70001/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول