اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با مساعدت فرمانداری و بخشداری مرکزی نوشهر انجام شد؛

عضویت 200 دانش‌آموز بی‌بضاعت در کتابخانه عمومی نوشهر

خبرگزاری فارس: بر اساس مصوبه انجمن کتابخانه شهرستان نوشهر، فرمانداری و بخشداری مرکزی این شهرستان بخشی از هزینه عضویت 200 نفر از دانش‌آموزان بی‌بضاعت دبیرستان امام خمینی را پرداخت کردند.

عضویت 200 دانش‌آموز بی‌بضاعت در کتابخانه عمومی نوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران، حمیرا پورعلمی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی نوشهر اظهار داشت: طبق مصوبه انجمن کتابخانه شهرستان نوشهر، فرمانداری و بخشداری مرکزی این شهرستان بخشی از هزینه عضویت 200 نفر از دانش‌آموزان بی‌بضاعت دبیرستان امام خمینی(ره) را پرداخت کردند.

وی افزود: به موجب این مصوبه فرمانداری و بخشداری مرکزی شهرستان مبلغ 5 میلیون ریال جهت کمک هزینه عضویت این دانش‌آموزان به اداره کتابخانه‌های عمومی نوشهر پرداخت کردند.

دبیر انجمن کتابخانه‌های عمومی نوشهر خاطر نشان کرد: پیش از این نیز با مصوبه انجمن پول کجور و مساعدت بخشداری و شهرداری کجور مبالغ به ترتیب 2 میلیون ریال، یک میلیون و 500 هزار ریال جهت عضویت دانش‌آموزان پول کجور به کتابخانه عمومی کجور پرداخت شده بود.

انتهای پیام/2296/ع/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول