اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با باز‌آفرینی کارکنان کتابخانه‌های عمومی اردبیل انجام می‌شود

توزیع لوح شنیداری «جان گویه‌ها» در کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور

خبرگزاری فارس: لوح شنیداری «جان گویه‌ها» با بازآفرینی وحید ضیایی کارشناس امور فرهنگی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل در کتابخانه‌های سراسر کشور توزیع می‌شود.

توزیع لوح شنیداری «جان گویه‌ها» در کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور

صادق فرهمند امین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: جان گویه‌ها، برداشتی از زیارت حرم مطهر امیرالمومنین علی (ع) توسط امام هادی (ع) موسوم به زیارت غدیریه می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: این لوح شنیداری با باز‌آفرینی وحید ضیایی انجام گرفته و قرار است به زودی در 3 هزار و 500 نسخه لوح فشرده توسط خانه فرهنگ روشنا و با حمایت‌های این اداره کل آماده شده و به کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور ارسال شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل همچنین از برگزاری مراسم رونمایی از این اثر ادبی و مذهبی در طی روزهای آینده در نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور خبر داد.

فرهمند امین با اشاره به اینکه اجرای چنین طرح‌هایی در کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گامی جدی در راستای بروز استعدادهای فرهنگی اردبیل است، یادآور شد: زیارت غدیریه امام هادی (ع) در هفته کتاب سال جاری رونمایی شد که این اثر نیز حاوی مطالبی سرشار از آموزه‌های اخلاقی و زندگی بود.

این مسئول تصریح کرد: به ابتکار نهاد کتابخانه‌های عمومی اردبیل این زیارتنامه در حد گسترده انتشار یافته و در بین کتابخانه‌های عمومی کشور توزیع می‌شود که این حرکت افتخاری بزرگ برای استان اردبیل است.

فرهمند امین در پایان به فعالیت شبکه کتابخوانان حرفه‌ای به عنوان یک شبکه منسجم عضویت در کتابخانه‌ها و مسابقات آنلاین اشاره کرد و ابراز داشت: استان اردبیل در برگزاری مسابقات آنلاین رتبه سوم کشوری را داشته و در کنار آن در فعالیت‌های فرهنگی رتبه این استان هشتم بوده است و جزو هشت استان فعال کشور در فعالیت شبکه کتابخوانان حرفه‌ای شناخته شده‌ایم.

انتهای پیام/62003/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول