اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای ترویج و توسعه فرهنگ کتابخوانی

کارمندان اداره‌های خرم‌آباد در مسابقات فرهنگی کتابخانه‌ها شرکت می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان خرم‌آباد گفت: کارمندان اداره‌های خرم‌آباد در مسابقات فرهنگی کتابخانه‌ها شرکت می‌کنند.

کارمندان اداره‌های خرم‌آباد در مسابقات فرهنگی کتابخانه‌ها شرکت می‌کنند

فرید امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد از توزیع برگه‌های مسابقات فرهنگی و کتابخوانی مکتوب کتابخانه‌های عمومی در بین اداره‌های این شهرستان خبر داد و گفت: طبق تفاهم صورت گرفته قرار است، هر ماه برگه‌های شرکت در مسابقات کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در بین کارکنان اداره‌ها و دستگاه‌های مختلف شهرستان خرم‌آباد توزیع شود.

وی افزود: در راستای ترویج و توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در بین اقشار جامعه برگه‌های مسابقات مکتوب همین ماه میان کارکنان و کارمندان فرمانداری، شهرداری، بخشداری مرکزی، نواحی یک و دو آموزش و پرورش خرم‌آباد توزیع شده است و امیدواریم با تعامل هر چه بیشتر دیگر اداره‌ها و نهادها، همه اقشار جامعه را به سمت شرکت در این مسابقات مفید و ارزشمند کتابخوانی سوق دهیم.

امیری ادامه داد: مسابقات مکتوب کتابخوانی معمولاً از منابع و آثار مورد تأکید اهل فن برگزار می‌شود و هر ماه با توجه به مناسبت‌های ملی و مذهبی مختلف آن ماه، موضوعات همان مناسبت در اولویت قرار دارد که علاوه بر ترغیب جامعه به سمت مطالعه مفید جوایزی نیز به برندگان اهدا می‌شود.

انتهای‌ پیام/2304/م/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول