اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گتوند خواستار شد

مشخص شدن محدوده کتابخانه عمومی گتوند

خبرگزاری فارس: فرماندار گتوند خواستار مشخص شدن محدوده کتابخانه عمومی شهر گتوند شد و گفت: مشخص نبودن محدوده این کتابخانه مشکلات زیادی به وجود آورده است و شهرداری در این باره باید اقدامات لازم را انجام دهد.

مشخص شدن محدوده کتابخانه عمومی گتوند

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، هوشنگ محمد پور صبح امروز در جلسه مشترک انجمن کتابخانه‌های عمومی و نهضت مطالعه مفید اظهار داشت: با توجه به اینکه کتابخانه عمومی شهر گتوند در مرکز شهر قرار گرفته است لذا باید برای آرامش افرادی که از سالن مطالعه استفاده می‌کنند تدابیر لازم اتخاذ شود و با مشخص نمودن محدوده کتابخانه توسط شهرداری گتوند و اداره کتابخانه‌های عمومی این مسئله حل شود.

 وی خاطر نشان کرد: اعضای کتابخانه عمومی مرکزی شهرستان گتوند با مشکلات زیادی مواجه هستند و مسئولان و متولیان فرهنگی شهرستان باید در این خصوص اقدامات جدی را در دستور کار قرار دهند.

محمدپور تاکید کرد: فرهنگ کتاب و کتابخوانی باید گسترش یابد و باید از امکانات موجود حداکثر استفاده کرد و در راستای توسعه زیرساخت‌های موجود در این باره تلاش مضاعفی به کار برد.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه در بخش توسعه کتابخانه‌ها در شهرها و روستاهای شهرستان گتوند اقدامات زیربنایی انجام شده است و هم اکنون در تمام شهرهای تابعه شهرستان گتوند و تعدادی از روستاها کتابخانه عمومی راه‌اندازی شده و علاقه‌مندان از آن استفاده می‌کنند. 

فرماندار گتوند با اشاره به اینکه باید دسترسی به کتابخانه سهل‌الوصول شود، افزود: باید به نحوی اقدام کرد که مردم بتوانند در هر زمانی و هر مکانی که بخواهند به کتابخانه دسترسی داشته باشند و به این دلیل باید تلاش بسیار زیادی در این باره انجام شود.

محمدپور با تاکید بر لزوم عضویت دانش‌آموزان در کتابخانه‌های عمومی تصریح کرد: عضویت دانش‌آموزان می‌تواند باعث افزایش آمار تعداد اعضا شود علاوه بر این با تشویق مردم به ویژه دانش‌آموزان، فرهنگ کتاب و کتابخوانی را می‌توان بیش از پیش گسترش داد.

رئیس شورای اداری شهرستان گتوند تاکید کرد: باید تلاش کرد تا فرهنگ مطالعه مفید در جامعه نهادینه شود و در این باره باید از همه توانمندی فرهنگی شهرستان در راستای تبلیغ و گسترش مهم استفاده کنیم.

انتهای پیام/72006/خ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول