اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همکاری دستگاه‌های اجرایی

کتابخانه عمومی شهر حر به بخش کودک مجهز می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شوش از راه‌اندازی بخش کودک در کتابخانه عمومی بخش حر با همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی خبر داد.

کتابخانه عمومی شهر حر به بخش کودک مجهز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، فاطمه دیناروند وجود بخش مجزای کودک و نوجوان را در هر کتابخانه‌ای لازم و ضروری دانست و گفت: عادت به مطالعه از سنین کودکی به همراه شخصیت هر فرد شکل می‌گیرد از این رو، باید فرهنگ کتاب و کتابخوانی را از دوران کودکی در بین فرزندان خود نهادینه کنیم.

وی هدف از راه‌اندازی این بخش را ایجاد فضای دلنشین برای کودکان به منظور پرورش علاقه‌مندی و انس بیشتر آنها با کتاب اعلام کرد و افزود: در بخش کودک کتابخانه شهر حر، برنامه‌های کتابخوانی، نمایش فیلم، قصه‌گویی، ایستگاه نقاشی و برگزاری مسابقه‌های کتابخوانی و آموزش قرآن برای کودکان اجرا می‌شود.

دیناروند با اشاره به اینکه بخش مجزای کودک، یکی از راهکارهای مناسب برای توسعه فرهنگ مطالعه است، افزود: زیباسازی و تجهیزات استاندارد بخش کودک کتابخانه می‌تواند کودکان زیادی را جذب بخش کودک و نوجوان کند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شوش گفت: در آخرین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان مصوب شد دو قفسه کتاب کودک برای این بخش ظرف یک ماه آینده از سوی بخشدار و رئیس انجمن و 50 جلد کتاب کودک توسط رئیس شورای اسلامی شهر حر به بخش کودک این کتابخانه اهدا شود.

دیناروند با اشاره به همکاری دستگاه‌ها در ایجاد و تجهیز بخش کودک کتابخانه شهر حر، اظهار امیدواری کرد ظرف دو ماه آینده این بخش به طور کامل راه‌اندازی شود.

انتهای پیام/2247/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول