اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بردخون خبر داد

پرداخت بدهی شهرداری به کتابخانه‎ها تا خرداد سال آینده

خبرگزاری فارس: شهردار بردخون گفت: تا سه ماه نخست سال 92 همه بدهی شهرداری به کتابخانه‎های بردخون پرداخت می‌شود.

پرداخت بدهی شهرداری به کتابخانه‎ها تا خرداد سال آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از دیر، نعمت‌الله عباسی ظهر امروز در نشست انجمن کتابخانه‎های عمومی بردخون اظهار داشت: این بدهی‏ها بابت نیم درصد از اعتبارات شهرداری‏ها است که باید به کتابخانه‎ها پرداخت کنند.

وی اضافه کرد: از سال 83 تاکنون به دلیل کمبود شدید درآمد بیشتر بدهی بابت نیم درصد عوارض شهرداری به کتابخانه عمومی بردخون پرداخت نشده است.

شهردار بردخون افزود: شهرداری بردخون در سال گذشته حدود یک میلیارد تومان بدهی داشت که 285 میلیون تومان مطالبات کارکنان و  700 میلیون تومان مطالبات پیمانکاران بود.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش و همراهی خوب پرسنل و مسئولان حدود 90 درصد بدهی‎های شهرداری پرداخت شد و اکنون حدود 10 درصد بدهکار هستیم.

عباسی اضافه کرد: چگونه ممکن است وقتی کارکنان مشکل مالی دارند قادر باشیم به بدهی‎های دیگر بیندیشیم هر چند از این بدهی‎ها نیز غفلت نمی‎کنیم و با تلاش و سختکوشی کارکنان و برنامه‎ریزی مناسب به‌زودی همه بدهی‎های شهرداری پرداخت خواهد شد.

عضو منتخب انجمن کتابخانه‎های عمومی بردخون نیز گفت: باید تدابیری بیندیشیم تا دانش‎آموزان به سمت تحقیقات واقعی بروند و مانع گرایش آنان به پژوهش‎های اینترنتی شویم.

ظهیر محمودی افزود: ضروری است در مراسم افتتاح ساختمان جدید کتابخانه عمومی از پژوهشگران و محققان منطقه دعوت و از آنان تجلیل شود تا الگویی برای دیگران به‌ویژه دانش‎آموزان باشد.

وی اظهار داشت: امروز که دشمنان با ترفندهای مختلف در قالب جنگ نرم افکار، اعتقادات و باورهای نوجوانان و جوانان را هدف قرار گرفته‏اند، باید با توسعه فضاهای فرهنگی آنان را در برابر دشمنان بیمه کنیم.

انتهای پیام/66007/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول