اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین خبر داد

رشد 5 برابری سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی قزوین

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: در طول چند سال اخیر سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی این استان 5.7 برابر رشد پیدا کرده است.

رشد 5 برابری سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی قزوین

عبدالقهار ناصحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: 14 طرح صنعتی و تولیدی با مشارکت سرمایه‌گذاران خارجی از کشورهای مختلف با سرمایه‌گذاری یک هزار و 490 میلیارد ریال در شهرک‌های صنعتی قزوین به ثمر نشسته است.

وی ادامه داد: از محل انجام این طرح‌ها که با مشارکت سرمایه‌گذارانی از کشورهایی همچون کره جنوبی، ایتالیا، کانادا، هندوستان، لهستان، اردن و پاکستان صورت گرفته، برای یک هزار و 42 نفر به طور مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری داخلی در شهرک‌های صنعتی استان قزوین 7/10 برابر رشد داشته، عنوان کرد: سرمایه‌گذاری واحدهای به بهره‌برداری رسیده در این مدت به هفت هزار و 441 میلیارد ریال افزایش پیدا کرده است.

ناصحی با اشاره به استقرار بیش از 500 واحد تولیدی در حال ساخت در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین، اضافه کرد: پیش‌‌بینی می‌کنیم ظرف سه سال آینده نیمی از این واحدها با سرمایه‌گذاری بیش از 4 هزار و 500 میلیارد ریال به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین در پایان عنوان کرد: با بهره‌برداری از این واحدها پیش‌بینی می‌شود برای 6 هزار نفر به شکل مستقیم اشتغال ایجاد شود.

گفتنی است، استان قزوین دارای 10 شهرک صنعتی و شش ناحیه صنعتی است.

انتهای پیام/2667/ن/پ3003

.
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول