اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

بانک‌ها در موضوع طرح‌های سرمایه‌گذاری تنگ‌نظری نکنند

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی بانک‌ها در موضوع طرح‌های سرمایه‌گذاری تنگ‌نظری نکنند، گفت: از بانک‌های عامل می‌خواهیم واحدهای تجاری ملکی را به عنوان وثیقه برای دریافت تسهیلات از سوی سرمایه‌گذاران بپذیرند.

بانک‌ها در موضوع طرح‌های سرمایه‌گذاری تنگ‌نظری نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، احمد علیرضابیگی پیش از ظهر امروز در نشست مشترک با کارآفرینان و فعالان اقتصادی شهرستان اهر، اظهار داشت: مقایسه شرایط فعلی با گذشته نشان می‌دهد از نظر کمی و کیفی پیشرفت‌های خوبی در حوزه سرمایه‌گذاری حاصل شده است.

وی افزود: راهی که در این زمینه طی شده بسیار باارزش است اما راه پیش رو راهی طولانی است و باید همچنان با همت عالی و تلاش مضاعف در این مسیر پیش برویم.

استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه موضوع زلزله باید دستمایه جهش شهرستان اهر شود، گفت: کشاورزی پایه توسعه شهرستان اهر است و ما آمادگی داریم خسارت‌های وارد شده به بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی این شهرستان را از محل اعتبارات توسعه بخش کشاورزی جبران کنیم.

وی با بیان اینکه باید از فرصت زلزله بیشترین بهره‌برداری را داشته باشیم، افزود: در ساخت و ساز پیشرفت خوبی نسبت به گذشته داشته‌ایم و این پیشرفت در موضوع صنعت، تولید و توسعه زیرساخت‌ها نیز باید اتفاق افتد.

علیرضابیگی تصریح کرد: همه مدیران دولتی و نمایندگان مجلس باید همت کنند تا امکانات بیشتری به مناطق زلزله‌زده سرازیر شود تا شاهد توسعه روزافزون این مناطق باشیم.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به تسهیلات توسعه بخش کشاورزی اظهار داشت: منابع خوبی در این خصوص منظور شده و آماده‌ایم در موضوع صنایع تبدیلی طرح‌های بالای یک میلیارد تومان را نیز از محل تسهیلات بخش کشاورزی حمایت کنیم.

وی همکاری بانک‌ها در موضوع طرح‌های سرمایه‌گذاری را مناسب دانست و با تاکید بر این که نباید با تنگ‌نظری به این موضوع نگریسته شود، افزود: از بانک‌های عامل می‌خواهیم واحدهای تجاری ملکی را به عنوان وثیقه برای دریافت تسهیلات از سوی سرمایه‌گذاران بپذیرند.

علیرضابیگی در ادامه با اشاره به برگزاری چهارمین همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان در سال آینده گفت: نتیجه همایش‌های قبلی در مناطق مختلف استان از جمله شهرستان اهر خود را نشان داده و باید از این ظرفیت استفاده بیشتری ببریم.

وی افزود: بسته‌های اقتصادی مناسب با توجیه اقتصادی تعریف و با معرفی در این همایش زمینه جذب سرمایه‌گذار برای آنها فراهم شود.

علیرضابیگی با اشاره به برگزاری جلسات مشترک با کارآفرینان در شهرهای مختلف استان گفت: تلاش کرده‌ایم همواره در دسترس کارآفرینان باشیم و این جلسات نیز همچنان ادامه خواهد یافت.

در این جلسه که بیش از 80 نفر از سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی و تولیدی شهرستان اهر حضور داشتند مشکلات مربوط به حوزه تولید و سرمایه‌گذاری این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

مدیران اجرایی استان نیز پس از مطرح شدن مشکلات از سوی کارآفرینان توضیحات لازم در خصوص این مشکلات را بیان کردند.

انتهای پیام/60002/ح/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول