اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بیمه کار‌آفرین اردبیل:

شرکت بیمه کارآفرین در بیمه عمر و سرمایه‌گذاری شهره است

خبرگزاری فارس: مدیر بیمه کار‌آفرین اردبیل گفت: شرکت بیمه کارآفرین در استان اردبیل به ویژه در زمینه بیمه عمر و سرمایه‌گذاری شهره و زبانزد خاص و عام شده است.

شرکت بیمه کارآفرین در بیمه عمر و سرمایه‌گذاری شهره است

غلامرضا عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: بیمه کارآفرین در این زمینه متفاوت از سایر مجموعه‌ها و شرکت‌های بیمه‌ای سعی کرده است پس از ارائه آموزش‌های دوره‌ علمی و عملی به شبکه فنی و فروش در خصوص بیمه عمر اقدام جدی کرده و در این مدت تعداد بیمه‌شدگان در عمر و سرمایه‌گذاری در اردبیل رشد مطلوبی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: اکنون این شرکت در استان اردبیل به ویژه در زمینه بیمه عمر و سرمایه‌گذاری شهره و زبانزد خاص و عام شده است.

مدیر بیمه کار‌آفرین اردبیل یادآور شد: بیمه یکی از نیازهای اصلی و اساسی جامعه امروز بشری است و در صورتی که به آن بها ندهیم قطعاً مشکلات مختلفی در روند زندگی ما پیش می‌آید.

عزیزی گفت: متأسفانه در مقایسه کشورمان با کشورهای دیگر میزان مشارکت مردم ایران در حوزه صنعت بیمه، بسیار بسیار کم است و به نظر می‌‌رسد که بخش عظیمی از مشکلات جامعه به ویژه مشکلات اقتصادی نشأت گرفته از اهمیت کم و یا عدم اهمیت به مقوله بیمه است.

این مسئول تصریح کرد: در کشورهای توسعه یافته اکثر مردم سعی کرده‌اند بیمه را حداقل به لحاظ آرامش خود در سبد زندگی‌‌شان قرار دهند که حتی در کشورهای پیشرفته پس از بررسی‌‌های لازم نتیجه گرفته شده که مردم آن کشورها ضمن اینکه به خرید بیمه اقدام کردند در حقیقت در راستای رونق اقتصادی کشورشان نیز کمک قابل توجهی داشته‌اند.

این مدیر موفق بیمه‌ای بیان داشت: مبالغی که بابت حق بیمه‌ پرداخت می‌‌شود اگر درست مدیریت شود موجب پیشرفت و رونق اقتصادی کشور خواهد شد.

عزیزی به سونامی کشور ژاپن و حوادث رخ داده در این کشور در حال پیشرفت اشاره کرد و افزود: تنها مجموعه‌ای که توانست در حوزه‌های مختلف از جمله در صنعت، کشاورزی و اقتصاد به مردم کمک کند قطعاً صنعت بیمه بوده است که برای جبران تلفات بیمه جوابگوی آنهاست.

وی در خصوص شبکه فروش نیز عنوان کرد: آنچه که در صنعت بیمه توصیه می‌شود رعایت اخلاق حرفه‌ای است که در صنعت بیمه‌ای جامعه ما حاکم است و داشتن دانش فنی که اساس پیشرفت ماست توصیه می‌شود.

مدیر بیمه کار‌آفرین اردبیل در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل به شبکه‌های فروش توصیه کرد موضوع بیمه را به نحو احسن و اکمل آموزش دهند تا نیاز بیمه‌گذاران برطرف شود چرا که بیشتر مشکلات جامعه از ناحیه شبکه فروش و در نتیجه از کم‌کاری و کم‌توجهی مسئولان به مقوله آموزش است.

انتهای پیام/62001/آ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول