اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان خبر داد

شناسایی هزار فرصت سرمایه‌گذاری در گیلان

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان از شناسایی یک‌هزار فرصت سرمایه‌گذاری در استان خبر داد.

شناسایی هزار فرصت سرمایه‌گذاری در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، کیهان هاشم‌نیا ظهر امروز در مراسم راه‌اندازی پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز خدمات سرمایه‌گذای گیلان اظهار کرد: گیلان فرصت‌های سرمایه‌گذاری شناخته شده بسیاری دارد.

وی از شناسایی یک‌هزار فرصت سرمایه‌گذاری در گیلان خبر داد و افزود: سرمایه‌گذاران باید از فرصت‌های سرمایه‌گذارای در دستگاه‌ها و شهرستان‌های استان خبر داشته باشند.

هاشم‌نیا با تاکید بر اطلاع‌رسانی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در گیلان، تصریح کرد: ضوابط و اطلاعات سرمایه‌گذاری باید در اختیار سرمایه‌گذاران گذاشته شود.

استاندار گیلان مسئولیت پاسخگویی به سرمایه‌گذاران در شهرستان‌ها را به عهده دستگاه‌های متولی دانست و اضافه کرد: مدت استعلام از دستگاه‌ها زمان‌بر است و این مدت باید کوتاه شود.

وی با بیان اینکه دستگاه‌ها باید در موضوع قوانین و مقررات پاسخگو باشند، اضافه کرد: پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز خدمات سرمایه‌گذاری گیلان می‌تواند پاسخگوی پرسش‌های سرمایه‌گذاران باشد.

هاشم‌نیا اضافه کرد: سرمایه‌گذاران از تمام نقاط دنیا می‌توانند به پایگاه مذکور مراجعه کرده و از فرصت‌های سرمایه‌گذاری در گیلان آگاهی پیدا کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز خدمات سرمایه‌گذای گیلان از سرگردانی سرمایه‌گذاران جلوگیری می‌کند، یادآور شد: تمام دستگاه‌ها در سامانه مذکور حضور دارند ضمن اینکه دستگاه‌های نظارتی باید از موضوع‌های پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز خدمات سرمایه‌گذاری گیلان اطلاع داشته باشند.

وی خواستار رسیدگی به تقاضای سرمایه‌گذاران خارجی در مدت 10 روز توسط دستگاه‌ها شد.

هاشم‌نیا بر کشف سرمایه‌گذاران توسط مسئولان تاکید کرد و افزود: تمام مدیران باید نسبت به سرمایه‌گذاران حساسیت داشته باشند.

استاندار گیلان در ادامه از انتشار کتاب سرمایه‌گذاری استان به صورت دیجیتالی خبر داد و تصریح کرد: کتاب مذکور باید هر 6 ماه به‌روزرسانی شود.

وی همچنین به تعطیلی هفته گذشته در پایتخت به دلیل دودگرفتگی اشاره کرد و یادآور شد: هفته گذشته بیش از 500 هزار نفر وارد گیلان شدند.

انتهای پیام/84001/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول