اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار سقز:

ظرفیت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری در سقز فراهم است

خبرگزاری فارس: شهردار سقز با دعوت از سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در این شهرستان گفت: تمامی ظرفیت‌های لازم برای استقبال از سرمایه‌گذاران در این شهرستان فراهم است.

ظرفیت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری در سقز فراهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، عثمان رحیمی پیش از ظهر امروز در همایش بزرگ پیاده‌روی خانواده سقز اظهار کرد: خوشبختانه در سایه لطف و توجه مسئولین کشوری و استانی و تلاش‌های قابل تقدیر نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی زمینه‌های لازم برای جذب و استقبال از سرمایه‌گذاران در این شهرستان فراهم شده است.

به گفته وی، تبدیل فرمانداری این شهرستان مرزی به فرمانداری ویژه نیز اقدامی ارزشمند در راستای ارتقا هرچه بیشتر شاخصه‌های توسعه‌ای در این شهرستان مرزی است.

شهردار سقز با بیان اینکه طرح‌های عمرانی، خدماتی و فرهنگی بزرگی در طول چند سال اخیر در سطح این شهرستان اجرا شده است، افزود:‌ در حال حاضر نیز پروژه‌های بزرگ دیگری نیز با پیشرفت فیزیکی قابل توجه در سطح شهرستان به ویژه شهر سقز در حال اجرا است که به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

رحیمی خدمت صادقانه به مردم و تلاش در راستای رفع محرومیت از چهره شهرها و روستاها را مهم‌ترین هدف مسئولین عنوان کرد و گفت: در سایه تلاش‌های گسترده مسئولین استان و حمایت‌های ویژه مسئولان کشوری شاهد توسعه همه جانبه استان و ریشه‌کن شدن کامل محرومیت به‌ویژه در روستاهای مرزی هستیم.

وی خدمت به مردم را توفیق الهی برای مسئولین دانست و گفت: خدمت به مردم این شهرستان که همواره در راستای دفاع از ارزش‌های دینی و انقلابی پیشقدم بوده و از هیچ ایثار و از خودگذشتگی امتناع نمی‌کنند افتخاری ارزشمند برای همه خادمان نظام اسلامی است.

وی برگزاری همایش‌ها و برنامه‌های مختلف ورزشی در سطح استان به‌ویژه در شهرستان سقز را زمینه‌ساز ارتقا سطح شادی و سلامت روحی و جسمی شهروندان دانست و گفت: استمرار این‌گونه برنامه‌ها و همایش‌ها امری ضروری است و باید در دستور کار مسئولین قرار گیرد.

وی در پایان از استقبال بسیار خوب مردم از این همایش بزرگ پیاده‌روی تقدیر کرد و افزود: امیدواریم برگزاری این همایش زمینه تقویت و توسعه هرچه بیشتر ورزش به ویژه ورزش‌های همگانی در بین مردم این شهرستان را فراهم کند.

انتهای پیام/79002/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول