اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکل خانه صنعت و معدن ایران تأکید کرد

سرمایه‌گذاری در بیمارستان رضوی برای جذب گردشگر سلامت

خبرگزاری فارس: دبیرکل خانه صنعت و معدن ایران گفت: یکی از افتخارات پزشکی و سلامت در ایران بیمارستان رضوی بوده که با سرمایه‌گذاری خوب در این راستا در جذب گردشگر سلامت بسیار مؤثر است.

سرمایه‌گذاری در بیمارستان رضوی برای جذب گردشگر سلامت

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محسن شرکا ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای معرفی گردشگری اسلامی نیاز به فرهنگ پذیرش و فراهم آوردن زیرساخت‌ها است و باید خدمات توریستی را به گونه‌ای ارائه داد که برای بار دوم نیز جذب شود.

دبیرکل خانه صنعت و معدن ایران افزود: برخی از کشورها ظرفیت کمتری از لحاظ سلامت و خدمات درمانی نسبت به ایران دارند؛ اما رقابت تنگاتنگی را با کشور ما در این بخش دارند و تعدادی از کشورهای اسلامی حتی در این مورد از ایران جلوتر هستند.

شرکاء خاطر نشان کرد: یکی از ظرفیت‌های کشور ایران، بحث پذیرش و جذب گردشگر است که از نظر آثار باستانی، تاریخی، فرهنگی و مذهبی در سطح بسیار خوبی قرار دارد و کمتر کشوری از نظر داشتن تمام فضاها به ایران شباهت دارد.

وی تاکید کرد: گردشگر سلامت کلمه بزرگی است و باید امکانات ویژه‌ای در زمینه پزشکی تدارک دیده شود و بیمارستان‌های مجهز نیز احداث شود تا بتوان در جذب گردشگر سلامت مؤثر واقع شد.

دبیرکل خانه صنعت و معدن ایران یادآور شد: خوشبختانه در ایران اسلامی ظرفیت‌های خوبی در این زمینه وجود دارد که باید به آنها پرداخته و هزینه کرد؛ که مطمئناً با پرداختن به این موارد و معرفی درست آنها در آینده جایگاه ویژه‌ای در گردشگری سلامت داریم.

شرکاء افزود: اصولاً جذب گردشگر توسط بخش خصوصی انجام می‌شود و دولت در این بخش نظارت و بسترسازی را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به پیشرفت‌های پزشکی در کشور اظهار کرد: پیشرفت‌های بخش پزشکی در ایران قابل تحسین است و از نظر علمی در دنیا حرف برای گفتن زیاد دارد و در حال حاضر پزشکان ایرانی در نقاط مختلف دنیا می‌درخشند.

دبیرکل خانه صنعت و معدن ایران در ارتباط با نقش بیمارستان رضوی گفت: یکی از افتخارات پزشکی و سلامت در ایران بیمارستان رضوی است و با سرمایه‌گذاری خوبی که انجام داده در جذب گردشگر سلامت مؤثر است و با افتتاح این بیمارستان جرقه امیدی در کشور و به ویژه خراسان رضوی و مشهد مقدس ایجاد شد.

سومین کنفرانس گردشگری سلامت کشورهای اسلامی 28 و 29 آذر ماه سال جاری در بیمارستان فوق تخصصی رضوی مشهد مقدس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ق/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول