اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون مازندران خبر داد

آغاز به کار صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون در مازندران به همت اتاق تعاون استان آغاز به کار کرد.

آغاز به کار صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علی بابایی‌کارنامی پیش‌ از ظهر امروز در مراسم راه‌اندازی نمایندگی صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون در سالن اجتماعات اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان، اظهار داشت: استفاده از منابع مالی بانکی در کشور متاسفانه بدعت شده است.

وی ادامه داد: مباحث تامین مالی به یک چالش تبدیل شده است.

بابایی خاطر نشان کرد: عموما در مقابل تسهیلاتی که برای طرح قرار است گرفته شود، بحث ضمانت از مباحث چالش برانگیز بخش تعاون است که به همین دلیل دولت تاسیس صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری بخش تعاون کشور را ایجاد کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با مثبت ارزیابی کردن آغاز فعالیت این صندوق در استان، افزود: امیدواریم فعالیت این صندوق سبب درخشش بخش تعاون شود.

این مسئول تصریح کرد: تعاون با جدیت دنبال مطالبات و خواسته‌های به حق تا رسیدن به جایگاه اصلی که همان سهم 25 درصد در اقتصاد تعاونی کشور است، دست یابد.

بابایی یادآور شد: امیدواریم توزیع عادلانه ثروت که آرزوی دیرینه بخش تعاونی است صورت گیرد.

به گزارش فارس، صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون به سرپرستی اتاق تعاون مازندران با حضور مدیرعامل بانک توسعه تعاون، مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون و مسئولان استانی و شهرستانی فعالیت خود را آغاز کرد.

انتهای پیام/86007/ر/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول