اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه ستاد سرمایه‌گذاری استان اعلام شد

حضور سرمایه‌گذاران کشور در اردبیل / فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان به کشور معرفی شود

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت برنامه‌ریزی استانداری اردبیل از تشکیل اولین جلسه با حضور سرمایه‌گذاران کشور برای شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان اردبیل خبر داد.

حضور سرمایه‌گذاران کشور در اردبیل / فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان به کشور معرفی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حامد عاملی صبح امروز در جلسه ستاد سرمایه‌گذاری استان اردبیل اظهار داشت: ما آماده‌ایم برای شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری اردبیل حتی در تهران با سرمایه‌گذاران کشوری نیز جلسه داشته باشیم و از اتاق بازرگانی اردبیل در این راستا یاری می‌طلبیم.

وی با اشاره به اینکه باید مقدمات تشکیل این جلسه از سوی اتاق بازرگانی اردبیل فراهم شود، خاطرنشان کرد: ما باید با دعوت از سرمایه‌گذاران جنبه‌های مختلف سرمایه‌گذاری در اردبیل را معرفی و شناسایی کنیم چرا که معتقدیم اردبیل باید به میزان پیشرفت قابل توجهی دست یابد.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی استانداری اردبیل با بیان اینکه همکاری‌های مشترک می‌‌تواند ما را در نیل به اهداف سرمایه‌گذاری یاری کند، یادآور شد: فرصت‌های سرمایه‌گذاری باید به صورت جامع تدوین شود تا سرمایه‌گذاران کشوری با اطلاعات کامل از این فرصت‌ها راهی اردبیل شوند.

عاملی با یادآوری اینکه دلسردی در سرمایه‌گذاری و ایجاد بی‌انگیزگی در سرمایه‌گذار نباید از سوی ما صورت گیرد، گفت: جذب سرمایه‌گذار هنری بسیار مهم است که همه مسئولان و دلسوزان استان باید در این امر سهیم باشند.

کتاب فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان چاپ می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این جلسه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل نیز از نهایی شدن تدوین کتاب فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان خبر داد.

هاشم مظفری بیان داشت: چکیده فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی استان در حوزه سرمایه‌گذاری اردبیل در این کتاب گرد‌آوری شده که با چاپ آن اطلاعات جامعی در اختیار سرمایه‌گذاران قرار خواهد گرفت.

وی همچنین از فعال بودن سایت مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان و ارتباط این سایت با کل کشور خبر داد و تصریح کرد: کتاب تدوین شده را در این سایت نیز قرار می‌دهیم تا علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در استان وارد اردبیل شوند.

در ادامه این جلسه نایب رئیس اتاق بازرگانی اردبیل نیز با گله‌مندی از نبود اطلاعات جامع و کامل از فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان خواستار چاپ هر چه سریع‌تر این کتاب شد.

بهروز پور‌سلیمان گفت: وظیفه اتاق بازرگانی اطلاع‌رسانی به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است و اگر ما این اطلاعات را در دست داشته باشیم می‌توانیم از این طریق به جذب سرمایه‌گذار نیز اقدام کنیم.

انتهای پیام/62005/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول