اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‎ریزی استاندار گلستان تاکید کرد

حمایت‎ از پروژه‎های سرمایه‎گذاری گردشگری در گلستان

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‎ریزی استاندار گلستان گفت: حمایت‎های لازم از پروژه‎های سرمایه‎گذاری گردشگری در استان صورت خواهد گرفت.

حمایت‎ از پروژه‎های سرمایه‎گذاری گردشگری در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گلستان، رضا غلامی در بازدید از پروژه‎های در حال احداث و اجرای گردشگری استان گلستان اظهار داشت: با توجه به اجرای طرح‎ها و پروژه‎های گردشگری در استان گلستان، اجرای این پروژه‎ها در توسعه و رونق صنعت گردشگری این استان مؤثر است.

وی با تأکید بر اجرای سریع این پروژه‌ها خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این پروژه‎ها با بهره‎مندی از تسهیلات بانکی به انجام خواهند رسید، حمایت‎های لازم از پروژه‎های سرمایه‎گذاری گردشگری صورت خواهد گرفت.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گلستان در بازدید از مجموعه اکوتوریستی، تفریحی پارک جنگلی کردکوی گفت: این پروژه از جمله پروژه‎های بزرگ گردشگری این استان است که در زمینه‎های مختلف علمی- تحقیقاتی، پرورش و تکثیر ماهیان خاویاری، تولید انواع گونه‎های گیاهی، استخر قایقرانی و واحدهای اقامتی توریستی و ... فعال است.

قربان عباسی اذعان داشت: با حمایت مدیران مرتبط با این پروژه و تخصیص اعتبارات لازم برای تکمیل آن، این پروژه می‎تواند به عنوان پروژه‎ای مطرح شود که با اجرای تورهای گردشگری در راستای جذب گردشگران فعالیت کند.

وی با اشاره به اینکه پروژه اسب و طبیعت در هاشم‎آباد گرگان در حال اجرا هستند، بیان کرد: با توجه به سابقه دیرینه اسب ترکمن در این دیار، این پروژه می‎تواند به عنوان عامل مهمی در جذب گردشگر مطرح شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گلستان با اشاره به در نظر گرفتن پرورش اسب و آموزش سوارکاری و مسابقات اسب‌دوانی در این پروژه، از راه‎اندازی کالسکه‎رانی در النگدره ناهارخوران گرگان در آینده‎ای نزدیک خبر داد که با ایجاد اسطبل‎هایی با اسب‎های پرورش‎یافته، این پروژه اجرایی خواهد شد.

عباسی با اشاره به اجرای دو پروژه اسب و طبیعت و مجموعه اکوتوریسمی کردکوی به عنوان پروژه‎های جاذب گردشگر عنوان کرد: این پروژه‌ها، نه تنها ماندگاری مسافران را در استان افزایش می‎دهند، در تبدیل استان به استان هدف گردشگری نیز مؤثر هستند.

در ادامه، از پروژه هتل پارتیان در پارک امام رضا(ع) کردکوی و هتل بوتانیک گرگان بازدید به عمل آمد.

هتل بوتانیک از هتل‎های پنج ستاره استان گلستان و از پروژه‎های مهر ماندگار است که با تسهیلات، 6 میلیارد تومانی در حال اجراست و تا پایان سال به بهره‎برداری خواهد رسید.

عباسی در پایان اظهار امیدواری کرد با بهره‎مندی مناسب از این پروژه‎ها و حمایت‎های لازم از آنها، پروژه‎های گردشگری استان اجرایی شده و به رونق منطقه کمک کند.

انتهای پیام/2307/ذ/آ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول