اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی خبر داد

سرمایه‌گذاری 29 میلیارد تومانی بخش خصوصی در صنایع تبدیلی اهر

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی از سرمایه‌گذاری 29 میلیارد تومانی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در صنایع تبدیلی و غذایی در اهر خبر داد.

سرمایه‌گذاری 29 میلیارد تومانی بخش خصوصی در صنایع تبدیلی اهر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان اهر، محمدجعفر عظمایی ظهر امروز در جلسه کار گروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان اهر،از سرمایه‌گذاری 29 میلیارد تومانی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در صنایع تبدیلی و غذایی در اهر خبر داد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی افزود: با اجرای این طرح شاهد تامین مواد اولیه از منطقه و کمک به توسعه کشاورزی شده و شاهد اشتغال پایدار برای بیش از 500 نفر در منطقه خواهیم بود.

عظمایی همچنین از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در صنعت مس منطقه خبر داد و متذکر شد: با اجرای این طرح که یکی از بزرگ‌ترین طرح مس توسط بخش خصوصی است برای بیش از 600 نفر زمینه اشتغال فراهم خواهد شد.

وی از برنامه‌ریزی ستاد تسهیل استان برای سرمایه‌گذاران مناطق زلزله‌زده خبر داد و اذعان داشت: در این ستاد و تصویب آن برای طرح‌هایی که در مناطق زلزله‌زده دچار خسارت شده استمهال یک ساله  تسهیلات صورت گرفته و بدین طریق تنفس یک ساله به وام‌های دریافتی از بانک‌ها اعطا خواهد شد.

انتهای پیام/60003/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول