اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت:

سرمایه‌گذاری قابلیت‌های جنوب کرمان را رونق می‌دهد

خبرگزاری فارس: فرماندار جیرفت گفت: قابلیت‌های ارزشمندی در این منطقه وجود دارد که باید با سرمایه‌گذاری در بخش صنایع و معادن، زمینه رونق و شکوفایی آن را فراهم کرد.

سرمایه‌گذاری قابلیت‌های جنوب کرمان را رونق می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، ابراهیم غنچه‌پور در نشست هم‌اندیشی اتاق بازرگانی کرمان با ائمه و فرمانداران جنوب کرمان اظهار داشت: 15 سال خشکسالی‌های پی در پی به این معنا است که با یک شیب بسیار تند به سوی محدود شدن منابع آبی و عدم توسعه کشاورزی در حرکت هستیم.

وی با بیان اینکه این روند موجب تغییر اقلیم می‌شود، افزود:‌ باید با سیاست‌های راهبردی صحیح این امر مهم در اولویت و دستور کار قرار گیرد تا زمینه توسعه و آبادانی منطقه فراهم شود.

غنچه‌پور با توجه به فضای استراتژی و امنیتی منطقه جنوب کرمان تصریح کرد: قابلیت‌های ارزشمندی در این منطقه وجود دارد که باید با سرمایه‌گذاری در بخش صنایع و معادن زمینه رونق و شکوفایی آن را فراهم کرد.

وی با بیان اینکه در منطقه جنوب کرمان امنیت وجود دارد، ابراز داشت: دولت آمادگی کامل دارد تا با ایجاد تمام زیرساخت‌های لازم زمینه حضور و جذب سرمایه‌گذاران را فراهم کند.

فرماندار جیرفت با اشاره به ظرفیت‌های فراوان صنایع و معادن جنوب کرمان گفت: معادن مس، طلا، آهن و منگنز، خاک‌های صنعتی و سنگ‌های گرانبها و قیمتی از جمله این ظرفیت‌ها هستند.

غنچه‌پور بیان داشت: سازمان صنایع و معادن جنوب کرمان با تمام توان آمادگی دارد تا با همکاری و حمایت از سرمایه‌گذاران زمینه استفاده از این معادن غنی را برای آنان فراهم کند.

انتهای پیام/80006/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول