اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز قزوین خبر داد

شروع عملیات کوددهی پاییزه در سطح فضای سبز قزوین

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری گفت: عملیات کوددهی پاییزه با هدف تقویت بستر خاک در سطح فضای سبز قزوین آغاز شده و در مدت یک ماه به اتمام می‌رسد.

شروع عملیات کوددهی پاییزه در سطح فضای سبز قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قزوین سیدمهدی کاظمی اظهار داشت: براساس یکی از مفاد دفترچه پیمان حفظ و نگهداری فضای سبز، عملیات کوددهی همه ساله از ابتدای آذرماه در بسترهای چمن‌کاری فضای سبز آغاز و در مدت یک ماه به پایان می‌رسد‌.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین افزود: کوددهی پاییزه بسترهای چمن‌کاری فضای سبز با استفاده از کودهای آلی و با هدف تقویت بستر فضای سبز در مدت یک ماه اجرا می‌شود.

کاظمی عنوان کرد: به منظور گسترش فضای سبز شهری، توسعه تفرجگاه‌ها و افزایش سرانه فضای سبز، عملیات اجرایی احداث فضای سبز بوستان اصفهان در منطقه یک شهرداری قزوین به اتمام رسید.

وی ادامه داد: بوستان اصفهان به عنوان پنجاه و دومین بوستان شهر قزوین با همکاری مجموعه شهرداری در خیابان اصفهان احداث و مورد بهره‌برداری شهروندان قرار گرفته است.

این مسئول متذکر شد: این بوستان در زمینی به مساحت 8 هزار متر مربع احداث شده و تسهیلاتی برای شهروندان فراهم شده تا بتوانند اوقات فراغت خوبی در بوستانی زیبا و دلنشین داشته باشند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین احداث بوستان اصفهان را هدیه شهرداری به اهالی و گامی در راستای توسعه مراکز تفرجگاهی و افزایش سرانه فضای سبز در جنوب شهر قزوین دانست و از شهروندان تقاضا کرد تا در حفظ و نگهداری این بوستان، همیار این سازمان باشند.

انتهای پیام/2667/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول