اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 تهران:

فضای سبز شهری منطقه 20 توسعه یافت

خبرگزاری فارس: معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 تهران از احداث و توسعه 45 هزار مترمربع فضای سبز شهری این منطقه خبر داد و گفت: با توجه به آغاز فصل سرما کاشت نشاهای گل مقاوم به سرما در این منطقه آغاز شده است.

فضای سبز شهری منطقه 20 توسعه یافت

سعید شیرازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از احداث و توسعه 45 هزار مترمربع فضای سبز شهری این منطقه خبر داد و گفت:‌ به منظور افزایش آرامش بصری شهروندان، احداث و توسعه 45 هزار مترمربع فضای سبز شهری در معابر اصلی و پرتردد این منطقه انجام شده است.

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 تهران توسعه فضای سبز شهری را از شاخص‌های مهم توسعه شهر برشمرد و خاطرنشان کرد: خیابان فدائیان اسلام، بلوار شهید دستواره، خیابان شهید رجایی، جاده امین‌آباد، میدان بروجردی، سه راه تقی‌آباد و بوستان‌های جهان آرا، خبرنگار، جانبازان ری از جمله محل‌های احداث فضای سبز شهری مورد اشاره در این منطقه بوده است.

وی در ادامه تصریح کرد: توسعه فضاهای سبز شهری با حجم عملیات 24 هزار مترمربع چمن‌کاری، 18 هزار مترمربع درختچه‌کاری، یک هزار و 400 اصله درخت، 400 متر ترونکاری، 640 مترمربع نشاء گل‌های فصلی و 500 مترمربع گیاهان پوششی طی ماه‌های اخیر در محل‌های مورد اشاره انجام شد.

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 در پایان عنوان کرد: با توجه به شروع فصل سرما و لزوم زیبایی و طراوت نمای شهر، کاشت نشای گل‌های مقاوم به سرما از جمله بنفشه و همیشه بهار در سطح بوستان‌ها، میادین و بلوارهای اصلی آغاز شده است.

انتهای پیام/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول