اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی خبر داد

ایجاد 700 هکتار فضای سبز در شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی از ایجاد 50 هکتار فضای سبز در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان‌رضوی با اعتبار 10 میلیارد ریال در سال جاری خبر داد.

ایجاد 700 هکتار فضای سبز در شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی، علی سلیمانی در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی خیام نیشابور اظهار داشت: واحدهای تولیدی و صنعتی، موتور محرکه اقتصاد کشور را تشکیل می‌دهند و از نظر ایجاد اشتغال، تولید، ارزش افزوده، صادرات و ارتقای بهره‌وری ملی، نقش و اهمیت قابل توجهی در اقتصاد ملی دارند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی ضمن با اهمیت خواندن نقش فضای سبز و محیط زیست در تولید و صنعت گفت: کاشت نهال در کناره‌ها و بلوارهای شهرک‌ها و نواحی صنعتی و استفاده از فضاهای آزاد برای ایجاد پارک‌های کوچک از جمله اقدامات مؤثر در توسعه فضای سبز شهرک‌ها و نواحی صنعتی است.

سلیمانی تصریح کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی همواره برای ایجاد فضای سبز مناسب در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تلاش کرده که تاکنون 700 هکتار فضای سبز در شهرک‌ها و نواحی صنعتی ایجاد شده است.

وی مهم‌ترین هدف از ایجاد فضای سبز در شهرک‌ها و نواحی صنعتی را افزایش رطوبت نسبی، کاهش آلودگی‌های زیست محیطی و زیباسازی شهرک‌ها و نواحی صنعتی دانست و افزود: تاکنون در سطح شهرک‌های صنعتی استان بالغ بر 700 هکتار درخت‌کاری، پرچین‌کاری و گلکاری انجام شده است که قسمت عمده آن طی شش ساله اخیر ایجاد شده است.

انتهای پیام/70001/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول