اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبیک:

سرانه فضای سبز آبیک افزایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: شهردار آبیک از افزایش سرانه فضای سبز عمومی شهر آبیک خبر داد.

سرانه فضای سبز آبیک افزایش می‌یابد

علی یحیی‌پور امروز در گفت‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به برنامه‌‌ریزی‌های انجام شده برای احداث 3 عنوان پل بزرگ شهری برای اتصال بلوار مرکزی آبیک به سمت خیابان‌های اصلی شهر اظهار کرد: هدف از اجرای این پروژه بزرگ که اعتبار ویژه‌ای نیز برای آن پیش‌بینی شده، تسهیل در ترافیک برون‌شهری و درون‌شهری است.

‌شهردار آبیک افزود: اجرای طرح توسعه و عملیاتی کردن فاز دوم بلوار بزرگ نیایش شهر آبیک نیز هم‌اکنون با اعتبار یک میلیارد ریالی در حال انجام است که فاز نخست این مجموعه بزرگ عمرانی که توسط واحد عمرانی شهرداری اجرا شده، بیش از یک میلیارد بوده است.

وی با اشاره به افزایش قابل توجه سرانه فضای سبز شهر آبیک و توسعه یک و نیم میلیارد تومانی فضای سبز در این شهر عنوان کرد: در حوزه فعالیت‌های فضای سبز و خدمات شهری برنامه‌های خوبی تاکنون در شهر آبیک به انجام رسیده که افزایش میزان رضایت‌مندی شهروندان و نیز ارتقای سطح رفاه شهری را به همراه داشته است.

این مسئول ادامه داد: نصب وسایل بازی کودک در هفت منطقه از بوستان‌ها و فضای سبز در آبیک با اعتباری 4 میلیارد ریالی و همچنین نصب وسایل ورزشی با ارزشی بالغ بر 2 میلیارد ریال از جمله اقدامات واحد فضای سبز و خدمات شهری شهرداری آبیک است.

یحیی‌پور ادامه داد: از دوم بهمن ماه سال 89 تاکنون بیش از 24 میلیارد ریال اعتبارات پیش‌بینی شده شهرداری آبیک تحقق یافته است که این میزان با سرانه 20 ساله این شهرداری برابری می‌کند.

وی متذکر شد: افزایش 250 درصدی بودجه شهر آبیک در طول دو سال گذشته نشان‌دهنده رشد و توسعه در بخش دریافت بودجه شهرداری است.

شهردار آبیک خاطرنشان کرد: تا ایام دهه فجر پنج پروژه بزرگ در حوزه عمرانی در شهر آبیک به مرحله اتمام و همچنین بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/77005/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول