اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 6 مشهد خبر داد

افزایش 14 هکتاری فضای سبز در منطقه 6 مشهد

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 6 شهرداری مشهد از افزایش 14 هکتاری فضای سبز در این منطقه خبر داد.

افزایش 14 هکتاری فضای سبز در منطقه 6 مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، شهرام کریمی عصر امروز در جمع خبرنگاران در مشهد خاطرنشان کرد: هم‌اکنون در آغاز فاز اول پروژه عظیم ایجاد آیلند که از ایستگاه اول قطارشهری تا شهرک شهید بهشتی را دربرمی‌گیرد قرار داریم.

وی با اشاره به سه فاز تعریف شده برای این پروژه تصریح کرد: فاز دوم از شهرک شهید بهشتی تا بازار حافظ که در نزدیکی پل راه‌آهن واقع شده شروع می‌شود و در نهایت فاز سوم آن به پل شهید عباس‌پور منتهی می‌شود.

این مقام مسئول زمان اجرایی شدن سه فاز ذکر شده را دو ماه آینده اعلام و اظهار کرد: علاوه بر احداث فضای سبز میانی این بخش از صدمتری که در منطقه 6 واقع شده و بیش از 6 هکتار را به خود اختصاص داده است، نزدیک به 8 هکتار لاین جانبی که حد فاصل لاین اصلی و حاشیه صدمتری قرار دارد نیز تا 6 ماه آینده به فضای سبز آراسته خواهد شد.

کریمی در ادامه اقدامات صورت گرفته در زمینه فضای سبز منطقه 6 را نسبت به گذشته روبه رشد خواند و گفت: ملاک قیاس هر اقدامی باید گذشته آن باشد و این مسئله که منطقه‌ای کم برخوردار با سایر محدوده‌های شهری به لحاظ رشد و توسعه مورد سنجش واقع شود امری صحیح نیست.

شهردار منطقه 6 مشهد در پایان افزود: در حال حاضر ما به ‌عنوان یکی از مناطق نسبتا غیربرخوردار شهر مشهد ادعا می‌کنیم به‌لحاظ زیباسازی، رفاه و امکانات شهری از مناطق برخوردار کم‌تر نداشته و شاهد چهره سراسر آراسته و مثال‌زدنی مشهدالرضا(ع) هستیم

انتهای پیام 70001‌/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول