اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در منطقه 20 صورت می‌گیرد

مشارکت شهروندان ری در توسعه فضای سبز خانگی / کاشت نهال رایگان در منازل

خبرگزاری فارس: شهروندان منطقه 20 برای شرکت در طرح کاشت نهال رایگان تا 20 آذرماه سال جاری مهلت ثبت‌نام دارند.

مشارکت شهروندان ری در توسعه فضای سبز خانگی / کاشت نهال رایگان در منازل

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، شهرداری منطقه 20 به‌منظور توسعه فضای سبز خانگی طی یک فراخوان اعلام کرد: شهروندان منطقه 20 برای شرکت در طرح کاشت نهال رایگان تا 20 آذرماه سال جاری مهلت ثبت‌نام دارند.

سرپرست اداره فضای سبز شهرداری منطقه 20 امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در این ارتباط اظهار داشت: به‌منظور توسعه فضای سبز در باغچه‌های منازل شهروندان، عملیات کاشت و داشت انواع نهال‌های درخواستی از سوی شهروندان به‌صورت رایگان انجام می‌شود.

نقی نگین‌راز با اشاره به اینکه مهلت ثبت‌نام در این طرح تا 20 آذر ماه سال جاری است، خاطرنشان کرد:‌ این طرح علاوه بر منازل شهروندان در مجتمع‌های مسکونی، ادارات، مدارس و مراکز فرهنگی نیز قابل اجراست و متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام به مرکز آموزش و مشاوره گل و گیاه شهرداری منطقه 20 واقع در چهارراه چشمه علی، بزرگراه شهید کریمی، بوستان فجر مراجعه کنند.

وی به اهمیت آموزش‌های شهروندی نیز اشاره کرد و اظهار داشت: همزمان با اجرای طرح کاشت نهال رایگان در منازل شهروندان آموزش‌های تخصصی در این زمینه برای نگهداشت و حفظ این سرمایه سبز به شهروندان داده می‌شود.

این گزارش حاکی است، مرکز آموزش و مشاوره گل و گیاه شهرداری منطقه 20 در راستای ارتقای آگاهی شهروندان، متولی برپایی دوره‌های آموزشی تئوری و عملی در زمینه کاشت نهال، پرورش گیاهان آپارتمانی، سبزیکاری در منزل، گل‌کاری، تهیه کمپوست خانگی، پرورش قارچ خوراکی و ...برای شهروندان است.

انتهای پیام/2462/و/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول