اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین اعلام کرد

تأمین 5 درصدی آب مصرفی فضای سبز از آب شهری

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین گفت: در حال حاضر حدود پنج درصد آب مصرفی فضای سبز، توسط آب شهری تأمین می‌شود که امیدواریم تا سال 92 حتی یک قطره هم از آب شهری استفاده نکنیم.

تأمین 5 درصدی آب مصرفی فضای سبز از آب شهری

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، در راستای تعامل سازمان‌های فضای سبز کشور، تبادل اطلاعات و تجربیات و بهره‌مندی از دستاوردهای شهرداری قزوین در زمینه فضای سبز شهری، تیمی متشکل از مدیرعامل و کارشناسان فضای سبز شهرداری زنجان از پروژه‌های فضای سبز شهر قزوین بازدید کردند.

در این بازدید، سیدمهدی کاظمی مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین با ارائه گزارشی از وضعیت فضای سبز شهر قزوین بیان کرد: در حال حاضر در حدود پنج درصد آب مصرفی فضای سبز، توسط آب شهری تأمین می‌شود و امیدواریم تا سال 92 به جز در مصارف شرب و بهداشتی به صورت کامل مستقل از آب شهری باشیم و حتی یک قطره هم از آب شهری استفاده نکنیم.

وی ادامه داد: تاکنون برای تأمین آب فضای سبز بیشتر از طریق شناسایی قنوات و آب‌های زیرزمینی بوده که این هم می‌تواند نویدی در توسعه فضای سبز برای ما باشد، اما آنچه مشخص است اینکه این شبکه خودش آبادانی را به همراه خواهد آورد چرا که شرط نخست داشتن فضای سبز، آب و زمین است که ما هر دو را در اختیار داریم.

کاظمی در پایان به همراه تیم شهرداری زنجان از حمام تاریخی قجر، شهربازی‌های شهر، فاز دو بوستان بانوان و پروژه دهکده طبیعت بازدید کردند.

انتهای پیام/77002/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول