اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار چغامیش:

سرانه فضای سبز شهر چغامیش به 16 متر مربع رسید

خبرگزاری فارس: شهردار چغامیش گفت: سرانه فضای سبز شهر تازه تاسیس چغامیش به 16 متر مربع برای هر نفر رسیده که رقم بسیار قابل توجهی است.

سرانه فضای سبز شهر چغامیش به 16 متر مربع رسید

علی پورباقر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار داشت: تلاش‌ها برای افزایش سرانه فضای سبز در شهر چغامیش به نتیجه رسید و در تلاش هستیم تا این سرانه از حد استاندارد نیز عبور کند.

به گفته وی، هم اکنون در شهر تازه تاسیس چغامیش بیش از 35 هزار مترمربع فضای سبز وجود دارد که در مدت 15 ماه احداث شده که با توجه به هزینه‌های بسیار زیاد عملیات اجرایی و زمان کم، کارنامه شهرداری چغامیش در زمینه احداث فضای سبز قابل دفاع است.

پورباقر افزود: به دلیل تازه تاسیس بودن شهر چغامیش زیرساخت‌های مورد نیاز برای توسعه فضای سبز فراهم نیست و با سختی زیادی سرانه فضای سبز در این شهر به 16 متر مربع رسیده است.

شهردار چغامیش خاطرنشان کرد: در بودجه سال‌جاری شهرداری و طرح‌های عمرانی در نظر گرفته شده برنامه‌های زیادی برای توسعه پارک‌ها و فضای سبز این شهر در نظر گرفته شده که پیش‌بینی می‌شود تا سال آینده میزان فضای سبز شهری از 35 هزار مترمربع به 53 هزار متر مربع برسد.

به گزارش خبرگزاری فارس، شهرداری چغامیش در 27 تیرماه سال گذشته تاسیس شد و اندکی بیش از یک سال از عمر این شهر نوپا در کنار شهر دزفول می‌گذرد.

انتهای پیام/72006/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول