اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شوشتر خبر داد

افزایش 20 هزار متری فضای سبز شوشتر

خبرگزاری فارس: شهردار شوشتر از افزایش 20 هزار متری فضای سبز شوشتر خبر داد و گفت: باید کیفیت در کنار افزایش سرانه حفظ شود.

افزایش 20 هزار متری فضای سبز شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، آرش در، در بازدید از پروژه‌های فضای سبز شهرداری شوشتر اظهار داشت: احداث فضای سبز در بلوار ملاصدرای شوشتر باعث افزایش 20 هزار متر مربعی فضای سبز شهری شده است و به این دلیل سرانه فضای سبز در شوشتر نیز رشد چشم‌گیری خواهد داشت.

وی با اشاره به سرانه فضای سبز شوشتر افزود: در شرایط کنونی سرانه فضای سبز شهری شوشتر بیش از 15 متر مربع است و با احداث این فضای سبز بزرگ سرانه فضای سبز شوشتر بیش از 25 سانتیمتر افزایش می‌یابد.

شهردار شوشتر خاطرنشان کرد: شهر شوشتر برای توسعه فضای سبز شهری از آب و خاک گرفته تا شرایط جوی که همگی در توسعه فضای سبز نقش کلیدی دارند،‌بهره مند است.

وی با اشاره به اینکه باید نگهداری فضای سبز شهری را به بخش خصوصی واگذار کرد، تأکید کرد: باید کوشید تا بخش خصوصی در فضای سبز شوشتر فعال شود و در این باره نیاز است تا برای برون سپاری سریع این بخش از شهرداری شوشتر نیز اقدام کنیم.

شهردار شوشتر افزود: برای برون سپاری بخش فضای سبز شوشتر تلاش‌های زیادی انجام شده است و باید کوشید تا طرح مورد نیاز برای این واگذاری به صورت کاملاً کارشناسی شده تدوین شود.

انتهای پیام/72006/م/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول