اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تاکستان:

فضای سبز تاکستان توسعه می‌یابد

خبرگزاری فارس: شهردار تاکستان از توسعه فضای سبز شهرستان تاکستان خبر داد.

فضای سبز تاکستان توسعه می‌یابد

رضا طاهر‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان با اشاره به اینکه پروژه احداث مسکن مهر شهر تاکستان با جدیت زیادی در حال انجام است، اظهار کرد: در حال حاضر پیشرفت بالایی در حوزه مسکن مهر شهر تاکستان به ثبت رسیده است که امیدواریم طرح این پروژه برای تأمین نیاز خانواده‌ها تا پایان کار تداوم یابد.

شهردار تاکستان افزود: شهرداری تاکستان کار‌های محوطه‌سازی مجموعه مسکن مهر این شهرستان را اعم از آسفالت معابر و ورودی‌های این مجموعه، کاشت درخت و تلاش برای ایجاد فضای سبز و نیز عملیات پیاده‌روسازی، جدول‌گذاری و خیابان‌بندی این طرح را انجام داده است.

وی با اشاره به تخصیص اعتبار برای ایجاد فضای سبز در حاشیه‌های اتوبان‌ها و محور‌های مواصلاتی شهر تاکستان بیان کرد: پیگیری طرح‌های فرهنگی و فضای سبز از دغدغه‌های اصلی و بسیار ویژه این شهرداری بوده است که با برنامه خاصی در حال پیگیری است.

شهردار تاکستان ادامه داد: توسعه فضای سبز پارک بوستان لاله و نیز کاشت فضای سبز دو بلوار امام خمینی (ره) و شهید رجایی این شهر نیز در حال انجام است.

طاهرخانی با اشاره به نصب آلاچیق و اتاقک‌های استراحت ویژه خانواده‌ها در بوستا‌ن‌های مستقر در مبادی ورودی شهر تاکستان بیان کرد: این طرح با هدف رضایت‌مندی بیشتر مسافران و خودرو‌های عبوری انجام می‌شود.

وی ادامه داد: احداث و بهره‌برداری از طرح ایجاد سرویس بهداشتی و نمازخانه در میدان شهید لشکری هم در دستور کار واحد عمرانی این شهرداری قرار دارد که تاکنون درصد بالایی پیشرفت داشته است.

شهردار تاکستان با اشاره به اینکه المان انگور و راه‌اندازی میدان تاک در این شهر تاکنون به بهره‌برداری رسیده است، تصریح کرد: در حال حاضر با برنامه‌ریزی‌های انجام شده درصد برای توسعه پروژه‌های عمرانی هستیم که در سال جاری اعتبار خوبی برای این منظور تخصیص یافته است.

طاهرخانی خاطرنشان کرد: تلاش برای ارتقای سطح رفاهی و فرهنگی شهر بدون همکاری و تعامل شهروندان میسر نشده و در این زمینه لازم است برنامه خاصی تدوین شود.

انتهای پیام/آ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول