اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امام خمینی شهرستان طارم خبر داد

بهره‌مندی 83 خانوار مددجوی طارمی از انشعابات منازل مسکونی

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امام خمینی شهرستان طارم از بهره‌مندی 83 خانوار مددجوی طارمی از انشعابات منازل مسکونی خبر داد.

بهره‌مندی 83 خانوار مددجوی طارمی از انشعابات منازل مسکونی

عمران صفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط کمیته امداد طارم در حوزه عمران و مسکن پرداخت.

وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات عمرانی یکی از عمده اقدامات کمیته امداد طارم در حمایت از خانوارهای زیر پوشش این نهاد محسوب می‌شود، اضافه کرد: خدمات عمرانی کمیته امداد در بخش‌های مختلف به خانوارهای مددجو ارائه می‌شود.

مدیر کمیته امام خمینی شهرستان طارم با اشاره به اینکه بخشی از خدمات عمرانی کمیته امداد در قالب ساخت، بهسازی و نوسازی واحدهای مسکونی مددجویی به آنها ارائه می‌شود، افزود: ناظران کمیته امداد پس از بررسی وضعیت مددجویان نسبت به ارائه خدمات بر حسب نیازهایی که دارند، اقدام می‌کنند.

وی همچنین با اشاره به کیفیت ساخت واحدهای مسکونی اضافه کرد: خوشبختانه با نظارت مستمری که توسط ناظران صورت می‌گیرد، واحدهای مسکونی مددجویی بر اساس استانداردهای روز ساخته می‌شود.

صفری در بخش دیگری از سخنان خود ایجاد انشعابات برق در واحدهای مسکونی مددجویی را نیز از دیگر خدمات کمیته امداد در حمایت از مددجویان این نهاد عنوان کرد و افزود: در هشت ماهه گذشته از سال‌جاری هفت خانوار زیر پوشش به مبلغ 7 میلیون و 777 هزار ریال از خدمات کمیته امداد طارم در این بخش بهره‌مند شدند.

وی همچنین با اشاره به استفاده 57 خانوار از انشعابات گازکشی یادآور شد: در این بخش نیز مبلغ 58 میلیون و 32 هزار ریال توسط کمیته امداد طارم هزینه شده است.

مدیر کمیته امام خمینی شهرستان طارم همچنین تعداد انشعابات آب ایجاد شده در واحدهای مسکونی مددجویی را 18 مورد اعلام کرد و ادامه داد: در این بخش نیز به مبلغ 9 میلیون ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه در مجموع در هشت ماهه سال‌جاری 83 خانوار مددجو از خدمات کمیته امداد در بخش انشعابات رایگان بهره‌مند شده‌اند، اضافه کرد: برای انجام این انشعابات مبلغ 79 میلیون و 89 هزار ریال در قالب طرح رضوان هزینه شده است.

انتهای پیام/73005/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول