اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان ماهنشان خبر داد

هزینه 2.5 میلیارد ریالی برای ارائه خدمات عمرانی به مددجویان ماهنشانی

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ماهنشان از هزینه 2 میلیارد و 500 میلیون ریالی برای ارائه خدمات عمرانی به مددجویان ماهنشانی خبر داد.

هزینه 2.5 میلیارد ریالی برای ارائه خدمات عمرانی به مددجویان ماهنشانی

ذبیح‌الله غفاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد شهرستان ماهنشان در راستای حمایت از خانواده‌های زیر پوشش این نهاد اقدام به ارائه خدمات مختلف می‌کند.

وی با اشاره به اینکه داشتن سر پناه و واحد مسکونی مقاوم یکی از ضروریات هر خانواده است، اضافه کرد: کمیته امداد نیز در این راستا اقدامات مختلفی را در قالب خدمات عمرانی انجام می‌دهد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ماهنشان از جمله خدمات عمرانی مددجویان این نهاد را ساخت، بهسازی و نوسازی واحدهای مسکونی عنوان کرد و افزود: خدمات عمرانی کمیته امداد در قالب کمک‌های خیرین، کمک‌های بلاعوض، پرداخت وام و یا معرفی مددجویان به منظور استفاده از واحدهای مسکونی مهر صورت می‌گیرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ارائه خدمات عمرانی به مددجویان با شناسایی خانواده‌های فاقد مسکن، خانواده‌‌های دارای مسکن غیر مقاوم و همچنین مددجویانی که منزل مسکونی آنها نیاز به بهسازی و یا نوسازی دارد، صورت می‌گیرد، یادآور شد: واحدهای مسکونی توسط کمیته امداد در شهر و روستاهای این شهرستان ساخته می‌شود.

غفاری در ادامه گزارشی از عملکرد هشت ماهه کمیته امداد ماهنشان در حوزه مسکن و ساختمان ارائه کرد و گفت: در این مدت 20 خانوار مددجوی ماهنشانی با مبلغ 2 میلیارد و 500 میلیون ریال از خدمات عمرانی و وام‌های بهسازی کمیته امداد این شهرستان بهره‌مند شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه واحدهای مسکونی مددجویی توسط کمیته امداد ماهنشان بر اساس استانداردهای روز ساخته می‌شود، اضافه کرد: ناظران مسکن در همه مراحل بر ساخت واحدهای مسکونی مددجویی نظارت دارند و همین امر یکی از دلایل ساخت مقاوم واحدهای مسکونی است.

انتهای پیام/73005/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول