اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد زیرکوه خبر داد

توزیع روزانه 300 پرس غذای گرم بین مددجویان آسیب‌دیده زهان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) زیرکوه از توزیع روزانه 300 پرس غذای گرم بین مددجویان آسیب‌دیده منطقه زلزله‌زده زهان خبر داد.

توزیع روزانه 300 پرس غذای گرم بین مددجویان آسیب‌دیده زهان

خداداد مظاهری دقایقی پیش در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: در زلزله اخیر از جمع پنج روستایی که به طور کامل تخریب شده، 94 خانوار با جمعیت 236 نفر زیر پوشش امداد زیرکوه قرار دارند.

وی ادامه داد: این نهاد در نخستین ساعات پس از وقوع زلزله به کمک آسیب‌دید‌گان و زلزله‌زدگان شتافت و با همکاری امدادگران هلال احمر به نصب چادر و اسکان موقت آنها پرداخت.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) زیرکوه تصریح کرد: دو تیم امدادی مشاوره که یک تیم از کمیته امداد قاینات به عنوان معین و یک تیم از کمیته امداد زیرکوه برای بازتوانی روحی خانواده‌های آسیب‌دیده به مناطق زلزله‌زده اعزام شدند.

مظاهری با اشاره به توزیع سبد غذایی بین مددجویان این نهاد افزود: از روز دوم این واقعه توزیع روزانه سبد غذایی به ارزش یک‌ میلیون ریال را بین مددجویان داشته‌ایم.

وی از توزیع سبد بهداشتی به ارزش 200 هزار ریال بین خانواده‌های مددجوی این نهاد خبر داد و  گفت: 450 رأس دام از خانواده‌های مددجو  تلف شده و  30 تا 100 درصد منازل مددجویان نیز تخریب شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) زیرکوه با بیان اینکه روزانه 300 پرس غذای گرم بین مددجویان آسیب‌دیده منطقه زلزله‌زده زهان توزیع می‌شود، اظهار کرد: توزیع نان تمامی مناطق زلزله‌زده بر عهده کمیته امداد این شهرستان است.

مظاهری ادامه داد: با توجه به برگزاری نشست‌های روزانه این نهاد برای جذب کمک‌های خیران و برنامه‌ریزی برای روزهای آینده نیز تاکنون سه محموله کمک‌های خیران از سیستان‌وبلوچستان، بم و مشهد به این منطقه ارسال شده است.

انتهای پیام/69008/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول