اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان خبر داد

ارائه خدمات عمرانی به مددجویان زنجانی با 620 میلیون ریال اعتبار

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان از ارائه خدمات عمرانی به مددجویان زنجانی با 620 میلیون ریال اعتبار خبر داد.

ارائه خدمات عمرانی به مددجویان زنجانی با 620 میلیون ریال اعتبار

علی نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد شهرستان زنجان به منظور تامین مسکن مقاوم برای مددجویان این نهاد اقدام به ارائه خدمات عمرانی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: نیاز به سرپناه و محلی امن برای آسایش و گذران زندگی از جمله نیازهای فطری و اولیه انسان‌ها به شمار می‌رود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر تامین مسکن مقاوم به یکی از پیچیده‌ترین مشکلات جوامع از جمله جامعه هدف کمیته امداد تبدیل شده است، اضافه کرد: در حال حاضر یکی از نیازهای اساسی مددجویان کمیته امداد داشتن منزل مسکونی مقاوم است.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد نیز با توجه به نیازهای جامعه هدف این نهاد اقدام به ارائه خدمات مختلف می‌کند، افزود: خوشبختانه به علت ارتباط نزدیکی که کمیته امداد با مددجویان دارد و با بازرسی‌هایی که به صورت دوره‌هایی در قالب طرح مفتاح‌الجنة از منازل مسکونی مددجویان صورت می‌گیرد، امدادگران از محل زندگی مددجویان اطلاعات کافی داشته و در برهه‌های زمانی مختلف اقدامات لازم را در قالب ارائه خدمات عمرانی به مددجویان زیر پوشش انجام می‌دهند.

نجفی با اشاره به اینکه ارائه خدمات عمرانی به مددجویان در قالب ساخت (پرداخت وام و یا معرفی مددجویان به مسکن مهر)، تعمیر (تعمیرات کلی و جزئی) و بهسازی واحدهای مسکونی مددجویی صورت می‌گیرد، تصریح کرد: مبالغی که در راستای ارائه خدمات عمرانی به مددجویان هزینه می‌شود، از محل منابع کمیته امداد امام خمینی و منابع دولتی است.

لازم به ذکر است، به گفته مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان در هشت ماهه گذشته از سال‌جاری مبلغ 620 میلیون ریال اعتبار برای ارائه خدمات عمرانی به مددجویان کمیته امداد هزینه شده است.

انتهای پیام/73005/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول