اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان کیار خبر داد

پرداخت 10 میلیارد ریال مستمری به مددجویان کیار

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد شهرستان کیار گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 10 میلیارد ریال مستمری به خانواده‌های تحت پوشش این نهاد پرداخت شد.

پرداخت 10 میلیارد ریال مستمری به مددجویان کیار

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رضا شیریان پیش ازظهر امروز در نشست شورای اداری این اداره‌کل، اظهار داشت: این مبلغ به 2 هزار و 788 خانواده تحت پوشش کمیته امداد پرداخت شد.

این مسئول افزود: تا پایان سال گذشته بیش از 2 هزار و 975 خانواده تحت حمایت کمیته امداد بودند که با اجرای طرح توانمندسازی خانواده‌ها تعداد 187 خانواده از حمایت مستمر کمیته امداد خارج شدند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان کیار خاطرنشان کرد: این آمار نشان دهنده کاهش 6.7 درصدی مددجویان است.

شیریان با تأکید بر ضرورت توانمندسازی مددجویان ایجاد اشتغال و خودکفایی را مهم‌ترین گام به منظور توانمندسازی مددجویان زیرپوشش این نهاد مقدس دانست.

وی با بیان اینکه تلاش در راستای توانمندسازی مددجویان به صورت جدی در این نهاد دنبال می‌شود، گفت: ترغیب و تشویق مددجویان به منظور حرکت به سمت خودکفایی به منظور خارج کردن آنان از زیر چتر حمایت‌های امداد نیازمند اجرای برنامه‌ریزی‌های دقیق و آموزش‌های مرتبط است.

شیریان افزایش اعتماد به نفس، کسب مهارت و ارائه آموزش‌های حرفه‌ای را پیش‌نیاز ایجاد اشتغال و خودکفایی دانست و متذکر شد: آموزش مهارت‌های زندگی، آشنای با آداب و رسوم، ارزش‌ها و هنجارها از لازمه‌های توانمندسازی مددجویان است.

این مسئول در پایان اذعان داشت: ‌ارائه آموزش‌های حرفه‌ای به منظور کسب مهارت‌های لازم و مشاوره‌های شغلی برای مددجویان از اولویت‌های بسیار مهمی است که قبل از ایجاد شغل باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/68001/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول