اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده خبر داد

پرداخت وام قرض‌الحسنه به 548 خانوار مددجوی خدابنده‌ای

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده از پرداخت وام قرض‌الحسنه به 548 خانوار مددجوی خدابنده‌ای خبر داد.

پرداخت وام قرض‌الحسنه به 548 خانوار مددجوی خدابنده‌ای

علی ملکی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد شهرستان خدابنده در طول سال اقدامات مختلفی را در حمایت از خانواده‌های زیر پوشش این نهاد انجام می‌دهد.

وی با اشاره به برخی از خدمات ارائه شده توسط کمیته امداد خدابنده در هشت ماهه گذشته سال جاری افزود: پرداخت 70 مورد کمک هزینه خرید جهیزیه، 21 مورد هدیه ازدواج و همچنین آموزش قریب به 440 مددجوی خدابنده‌ای از جمله اقدامات انجام شده و خدمات ارائه شده توسط کمیته امداد خدابنده در سال جاری است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده همچنین با اشاره به اینکه ارائه خدمات فرهنگی نیز از اقدامات کمیته امداد خدابنده در راستای ارتقای سطح فرهنگ خانواده‌های زیر پوشش و به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان مددجو است، اضافه کرد: در هشت ماهه گذشته از سال جاری قریب به 770 دانش‌آموز و دانشجو از خدمات فرهنگی کمیته امداد خدابنده بهره‌مند شده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه کمیته امداد خدابنده در حمایت از مددجویان این نهاد اقدام به پرداخت وام‌های مختلف از قبیل کارگشایی، قرض‌الحسنه و همچنین وام‌های خودکفایی می‌کند، افزود: این وام‌ها با بررسی شرایط مددجویان پرداخت می‌شود.

ملکی با اشاره به اینکه یکی از معمول وام‌های پرداختی کمیته امداد برای حمایت از مددجویان و همچنین حل مشکلات آنها وام‌های قرض‌الحسنه است، یادآور شد: از آغاز سال جاری تا پایان آبان ماه، 548 خانواده تحت حمایت کمیته امداد خدابنده از وام‌های قرض‌الحسنه این نهاد با مبلغ 4 میلیارد و 253 میلیون ریال بهره‌مند شده‌اند.

انتهای پیام/73005/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول