اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش کاشمر:

مدیران مدارس باید «رهبری آموزشی» را اجرایی کنند

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش کاشمر گفت: مدیران مدارس نباید فقط به اداره مدرسه بپردازند بلکه باید «رهبری آموزشی» را در مدرسه اجرایی کنند.

مدیران مدارس باید «رهبری آموزشی» را اجرایی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، سیدابوالفضل حسینی صبح امروز در جمع مدیران مدارس این شهرستان اظهار کرد: سال تحصیلی جاری با یک نظام آموزشی جدید یعنی ساختار 3-3-6 آغاز شد که علیرغم همه کمبودهای مالی با همکاری و تلاش مدیران و مسئولان مدارس، این نظام جدید با آرامش و قوت و قدرت خوبی شروع شد.

حسینی افزود: برای اداره بهتر مدارس «برنامه‌محوری» در دستور کار ما قرار دارد؛ لذا به همه مدیران مدارس اعلام شده است برنامه‌های خود را برای اداره مدرسه به آموزش و پرورش ارائه کنند که پس از بررسی‌های لازم بهترین برنامه‌ها انتخاب و معرفی خواهد شد.

وی ادامه داد: مدیران مدارس در خط مقدم آموزش و پرورش قرار دارند و تمام موفقیت‌ها و افتخارات آموزش و پرورش مدیون زحمات آنهاست.

حسینی با اشاره به موضوع هوشمندسازی مدارس خاطر نشان کرد:‌ بسته‌های هوشمندسازی از اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس تحویل گرفته شده است.

وی ادامه داد: در بسیاری از مدارس حداقل یک کلاس هوشمندسازی شده است تا دانش‌آموزان بتوانند از فناوری‌های نوین آموزشی استفاده کنند.

انتهای پیام/70010/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول