اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری خبر داد

شرکت 4800 مددجوی چهارمحال و بختیاری در طرح آموزشی فلاح

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: در سال‌جاری 4 هزار و 800 مددجوی این کمیته در دوره‌های آموزشی طرح فلاح شرکت کردند.

شرکت 4800 مددجوی چهارمحال و بختیاری در طرح آموزشی فلاح

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، ابوالقاسم رستگار صبح امروز در نشست شورای اداری این اداره ‌کل، اظهار داشت: طرح فلاح همزمان با ماه‌های محرم و صفر برای خانواده‌های تحت حمایت و با هدف تعمیق باورهای دینی، تقویت عزت و کرامت فردی و اجتماعی و افزایش آگاهی این خانواده‌ها نسبت به انحرافات اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح فلاح به صورت دوره‌های آموزشی برای خانواده‌های تحت حمایت برگزار می‌شود، گفت: همگرایی با روحانیت، افزایش جایگاه خانواده‌های تحت حمایت، آشنایی خانواده‌ها با منویات مقام معظم رهبری و پاسخگویی به شبهات دینی از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

رستگار خاطرنشان کرد: در طرح فلاح همچنین دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر نیز ترویج و آگاهی خانواده در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی افزایش می‌یابد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری با اشاره به مهم‌ترین اثرات اجرای این طرح، گفت: کاهش انزوا طلبی بین خانواده‌های مددجو از مهم‌ترین تاثیرات اجرای این طرح در کمیته امداد به شمار می‎رود.

این مسئول ادامه داد: در شش ماهه نخست امسال 460 خانوار معادل 4 هزار و 800 نفر در دوره‌های آموزشی طرح فلاح شرکت کردند که 85 درصد آنها جوانان بوده‌اند.

رستگار تصریح کرد: در این طرح تاکنون به بیش از 4 هزار و 650 مسئله شرعی و 2 هزار شبهه توسط مبلغین پاسخ داده شده است.

وی با اشاره به میزان اعتبارات هزینه شده در راستای اجرایی شدن این طرح، اذعان داشت: در این مدت بیش از 161 میلیون ریال برای اجرای طرح فلاح در این استان هزینه شده است.

انتهای پیام/68001/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول