اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان خبر داد

پرداخت 833 میلیون ریال وام کارگشایی به مددجویان زنجانی

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان از پرداخت 833 میلیون ریال وام کارگشایی به مددجویان زنجانی خبر داد.

پرداخت 833 میلیون ریال وام کارگشایی به مددجویان زنجانی

علی نجفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد شهرستان زنجان در راستای حمایت از خانواده‌های زیر پوشش این نهاد اقدامات مختلفی را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه اقدامات حمایتی کمیته امداد از مددجویان این نهاد در بیش از 45 سرفصل حمایتی ارائه می‌شود، اضافه کرد: خدماتی که به هر یک از خانواده‌های زیر پوشش ارائه می شود، متفاوت است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان با اشاره به اینکه امدادگران با بررسی‌ نیازهای خانواده‌های زیر پوشش خدمات را به صورت هدفمند ارائه می‌دهند، افزود: ممکن است، ناظران امداد با بررسی وضعیت خانواده‌ای متوجه نیاز آنها به واحد مسکونی شوند، که در این صورت حمایت کمیته امداد از این خانواده در قالب ارائه خدمات عمرانی صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات هدفمند به خانواده‌ها تاثیر بسزایی در توانمندسازی آنها دارد،‌ اضافه کرد: ارائه اینگونه خدمات موجب می‌شود، سایر خانواده‌ها نیز بتوانند از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند شوند.

نجفی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه حمایت‌های کمیته امداد از خانواده‌های زیر پوشش این نهاد محدود به ارائه خدمات همیشگی از خانواده‌‌ها نیست، اضافه کرد: ممکن است در طول سال خانواده‌ای نیاز فوری برای حل مشکل خود داشته باشد، که در این صورت وام‌های کارگشایی به آنها پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه وام‌های کارگشایی در طول سال به مددجویان پرداخت می‌شود، یادآور شد: در آبان ماه سال‌جاری نیز 833 میلیون ریال وام کارگشایی به 92 مددجوی کمیته امداد شهرستان زنجان پرداخت شده است.

انتهای پیام/73005/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول