اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای اشتغال‍زایی برای مددجویان

پرداخت 93 مورد وام کارانگیزی به مددجویان کمیته امداد استان یزد

خبرگزاری فارس: معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی استان یزد از پرداخت 93 مورد وام کارانگیزی به مددجویان زیرپوشش این نهاد خبر داد.

پرداخت 93 مورد وام کارانگیزی به مددجویان کمیته امداد استان یزد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان یزد، محمد زارع میرک‌آباد اظهار داشت: یکی از رویکردهای جدید کمیته امداد در دهه چهارم فعالیت این نهاد، پرداخت وام‌های اشتغالزایی به مددجویان زیرپوشش این نهاد است.

وی با اشاره به اهداف پرداخت وام‌های اشتغالزایی به مددجویان، اضافه کرد: توانمندسازی اقتصادی مددجویان تنها یکی از اهدافی است که کمیته امداد در راستای اشتغالزایی برای مددجویان این نهاد دنبال می‌کند.

زارع میرک‌آباد با اشاره به شعار امسال اظهار داشت: امسال از سوی مقام معظم رهبری سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام گرفته است، از این رو کمیته امداد نیز با این رویکرد و به منظور تشویق مددجویان به اشتغال، وام‌های کارانگیزی به آنها اعطا می‌کند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان یزد خاطرنشان کرد: در هشت ماهه گذشته، 93 مورد وام کارانگیزی با اعتباری بالغ بر 949 میلیون ریال به مددجویان واجد شرایط اعطا شده است.

انتهای پیام/2464/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول