اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان شمالی انجام شد

اختصاص 21 میلیارد ریال برای بهسازی واحدهای مسکونی مددجویان

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی از اختصاص 21 میلیارد ریال به منظور ساخت و بهسازی واحدهای مسکونی خانواده‌های نیازمند و زیر پوشش این نهاد خبر داد.

اختصاص 21 میلیارد ریال برای بهسازی واحدهای مسکونی مددجویان

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی، امان‌الله حسین‌پور با بیان اینکه طی سفر مقام معظم رهبری به استان مصوبه‌ای مبنی بر کمک به احداث و تعمیر واحدهای مسکونی ویژه مددجویان و نیازمندان این نهاد پیش بینی شد، اظهار کرد: این مصوبه در قالب احداث و بهسازی دو هزار و 100 باب منزل مسکونی، سرویس بهداشتی و حمام به تصویب رسید.

وی در ادامه در خصوص تأمین اعتبارت این مصوبه گفت: اعتبارت اجرایی این پروژه‌ها در سال‌های 91 و 92 از سه محل نهاد رهبری، وزارت رفاه و تسهیلات بانکی تأمین خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی تصریح کرد: ساخت مسکن از موارد اولویت دار این نهاد است و بر این اساس کمیته امداد تلاش می‌کند با ساخت واحدهای مسکونی شهری و روستایی گام موثری در پیشبرد اهداف عالیه خود بردارد.

حسین‌پور در خصوص درصد تأمین اعتبارات این پروژه‌ها گفت: سهم آورده نهاد رهبری طی سال جاری 7 میلیارد ریال پیش بینی شده است که می‌توان با دریافت آن کار اجرایی واحد های مسکونی را هر چه زودتر آغاز کرد.

وی اظهار کرد: وزارت رفاه نیز متعهد شده است هفت میلیارد ریال اعتبار این مصوبه را طی سال 92 تأمین کند و در عین حال کمیته امداد نیز تعهد هفت میلیارد ریال دیگر این مصوبه را بر عهده دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی، سفر مقام معظم رهبری به  خراسان شمالی را نقطه عطفی در تاریخ این استان دانست و گفت: استقبال باشکوه مردم از رهبر و توجهات بی شائبه ایشان به قشر مستضعف، حرکت ‌به سوی تعالی در این استان را  شتاب بخشیده است.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران توجه جدی نسبت به محرومان کشور دارد خاطرنشان کرد: در همین راستا در طول سفر معظم‌له به استان بحث ساماندهی مناطق محروم یکی از تأکیدات اصلی ایشان بود.

انتهای پیام/63001/غ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول