اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش کهنوج:

تحول بنیادین موجب نشاط جامعه فرهنگی شده است

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهنوج گفت: اقدامات مثبت و مفید اخیر وزارت آموزش و پرورش در راستای تحول بنیادین موجب ایجاد روحیه نشاط و شادابی در جامعه فرهنگی کشور شده است.

تحول بنیادین موجب نشاط جامعه فرهنگی شده است

محمود دیناری‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهنوج اظهار داشت: امروز دشمن در میدان نبرد توان مقابله با نیروی ایمان این ملت را ندارد اما ساکت و بیکار ننشسته و به شیوه‌های دیگری متوسل شده است.

وی با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند تا قدرت‌طلبی، ثروت‌اندوزی، فرهنگ ابتذال، اعتیاد و ... را در میان جوانان رواج دهد، افزود: لازم است برای مبارزه با این ناهنجاری‌ها به تقویت روحیه عبادی و اعتقادی در عرصه‌های اجتماعی به ویژه در میان جوانان و نوجوانان پرداخته شود.

دیناری تصریح کرد: از جمله راه‌های مقابله با اینگونه ناهنجاری‌ها توسعه فضاها و میدان‌های ورزشی، توجه خاص به امر ورزش جوانان، استفاده از این ظرفیت برای جذب آنان در مسیر ارزش‌ها و اخلاق و قرار دادن الگوهای اخلاقی و رفتاری مناسب برای جوانان و نوجوانان است.

وی با بیان اینکه اقدامات مثبت و مفید اخیر وزارت آموزش و پرورش در راستای تحول بنیادین موجب ایجاد روحیه نشاط و شادابی در جامعه فرهنگی کشور شده است، افزود: نظام تعلیم و تربیت به عنوان مهم‌ترین عامل انتقال، بسط، توسعه و گسترش فرهنگ مبتنی بر تعلیم و تربیت اسلامی و دینی است.

دیناری با اشاره به اینکه در تدوین سند تحول بنیادین به تمام ابعاد نظام تعلیم و تربیت توجه شده است، عنوان کرد: در سند تحول بنیادین به تمام جنبه‌های تعلیم و تربیت تأکید شده است تا دانش‌آموز به حیات طیبه برسد.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان کهنوج گفت: معلم به عنوان راهنما و محتوای آموزشی به عنوان مواد تربیتی هستند و اگر مواد و راهنما هر دو خوب عمل کنند، تربیت صحیح انجام می‌گیرد.

دیناری همچنین از برگزاری موفق مرحله اول آزمون پیشرفت تحصیلی مقطع متوسطه در مدرسه‌های کهنوج خبر داد و بیان کرد: هدف از برگزاری اینگونه آزمون‌ها بهبود کیفیت آموزشی است تا از این طریق دانش‌آموزان نسبت به میزان آموخته‌های درسی خود آگاهی پیدا کنند.

وی گفت: این امر زمینه برنامه‌های توسعه آموزشی، روند یاددهی و یادگیری و اقدامات پیشگیری از افت تحصیلی را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/80008/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول