اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم:

ایجاد مجتمع‌های آموزشی مورد تأکید سند تحول بنیادین است

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم گفت: ایجاد مجتمع‌های آموزشی و پرورشی مورد تأکید سند تحول بنیادین است.

ایجاد مجتمع‌های آموزشی مورد تأکید سند تحول بنیادین است

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حسین اسکندری صبح امروز در نشست مدیران مجتمع‌های آموزشی و پرورشی با اشاره به اجرایی شدن نظام جدید آموزش کشور و طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش در سال تحصیلی جاری اظهار داشت: امسال سال سرنوشت‌سازی برای آموزش و پرورش است و سند تحول بنیادین به عنوان یکی از مطالبات به حق مقام معظم رهبری مطرح است.

وی افزود: برای اجرایی شدن این طرح مهم برنامه‌ریزی‌های خاصی در آموزش و پرورش صورت گرفته و برهمین اساس ما موظفیم در راستای این سند گام برداریم که این امر مستلزم توجه و تلاش مستمر و پیگیری مدیران در برطرف کردن موانع و مشکلات پیشرو است.

رئیس آموزش و پرورش جم ایجاد مجتمع‌های آموزشی و پرورشی را مورد تأکید سند تحول بنیادین دانست و گفت: نقش‌آفرینی مدیران مجتمع‌ها در اجرایی شدن این سند بر کسی پوشیده نیست و شایسته است از تمام ظرفیت‌های موجود در رسیدن به این مهم استفاده شود.

اسکندری در ادامه افتخارات به‌دست آمده توسط دانش‌آموزان در زمینه‌های مختلف علمی و فرهنگی و هنری در سطح استان و کشور را نشان از وجود استعدادهای درخشان و بالقوه در این شهرستان دانست و خاطرنشان کرد: وظیفه بروزرسانی این استعدادهای خدادادی بر عهده ما گذاشته شده که باید با جدیت تمام نسبت به این امر مهم اهتمام ورزیم.

وی با اشاره به نقش موثر فناوری‌های نوین در یاددهی و یادگیری، بر استفاده بهینه از کلاس‌های هوشمند تاکید کرد و اذعان داشت: به یاری خداوند متعال و همت و مشارکت اولیاء، روند هوشمندسازی مدارس در شهرستان رضایت‌بخش بوده و امیدواریم تا پایان سال تحصیلی جاری بتوانیم بیشتر مدارس را به این فناوری مجهز سازیم.

این مسئول همچنین با اشاره به نقش افراد باسواد در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، تشکیل نهضت سواد آموزی به فرمان امام خمینی (ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی را از برکات این انقلاب دانست و اظهار داشت: با عنایت به فرمان مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) مبنی بر ریشه‌کنی بی‌سوادی، تمام مسئولان و متولیان باید نسبت به شناسایی و جذب افراد بی‌سواد در شهرستان اهتمام ورزند.

انتهای پیام/2451/و/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول