اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر:

برنامه‌های حوزه ابتدایی در راستای سند تحول بنیادین است

خبرگزاری فارس: معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: برنامه‌های حوزه ابتدایی در راستای سند تحول بنیادین است.

برنامه‌های حوزه ابتدایی در راستای سند تحول بنیادین است

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، مریم غفاری بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان جم اظهار داشت: دوره ابتدایی از حساس‌ترین و مهم‌ترین دوره‌های تحصیلی است و افزایش سطح کیفیت این دوره امر مهمی است.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در راستای اجرای سند تحول بنیادین گفت: برنامه‌های حوزه ابتدایی در راستای سند تحول بنیادین است و تمام تلاش ما فراهم کردن ساز و کارهای لازم برای اجرایی شدن این سند در زمینه‌های مختلف تربیتی و آموزشی است.

غفاری به موضوع مهم تربیت دانش‌آموزان اشاره کرد و تربیت صحیح را یکی از مهم‌ترین واقعیت‌های نظام هستی دانست و خواستار فراهم کردن زمینه لازم برای نیل به این هدف والا شد.

وی اضافه کرد: تعلیم و تربیت حق و حقوقی است که برای هر انسانی در نظر گرفته شده که احقاق این حقوق بر عهده آموزش و پرورش به عنوان عظیم‌ترین نهاد تعلیم و تربیت گذاشته شده که با برنامه‌ریزی منسجم و علم و آگاهی کافی می‌توان به این مهم دست یافت.

این مسئول اظهار داشت: طرح‌ها و برنامه‌های مطلوبی به منظور پیشبرد اهداف مقدس تعلیم و تربیت در حوزه ابتدایی در دست اقدام داریم که به‌زودی به شهرستان‌ها و مناطق ارسال خواهیم کرد.

مدیر آموزش و پرورش جم نیز در این جلسه به تشریح اقدامات انجام شده در راستای سند تحول بنیادین پرداخت و این سند را جامع‌ترین و کامل‌ترین و در عین حال دقیق‌ترین راه برای برون رفت از چالش‌های پیش روی آموزش و پرورش دانست.

حسین اسکندری عنوان داشت: با بازدیدهایی که خود و همکاران در مجموعه مدیریت و تلاش‌های شبانه‌روزی که مدیران در مدارس داشتند سال تحصیلی امسال با کمترین دغدغه و چالش شروع کردیم و بهترین عملکرد را در راستای پروژه مهر و بازگشایی مدارس در بین شهرستان‌ها و مناطق استان داشتیم که گزارش کارشناسان اداره کل مهر تاییدی بر این ادعاست.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول