اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

معاون وزیر آموزش و پرورش:

تحول بنیادین آموزش و پرورش در گرو حمایت سایر دستگاه‌ها است

خبرگزاری فارس: معاون وزیر آموزش و پرورش اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را در گرو حمایت سایر دستگاه‌های اجرایی عنوان کرد.

تحول بنیادین آموزش و پرورش در گرو حمایت سایر دستگاه‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرشته حشمتیان ظهر امروز در پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تاکید بر خانواده و توسعه مشارکت‌های مردمی است، اظهار داشت: باید بتوانیم با برنامه‌ریزی مناسب از ظرفیت‌های مردمی بیشتر استفاده کنیم.

وی استان اردبیل را از استان‌های بسیار موفق در امر تعلیم و تربیت توصیف کرد و یادآور شد: در صورتی که خانواده‌ها و سایر دستگاه‌ها در کنار آموزش و پرورش نباشد نمی‌توان نتیجه مطلوبی گرفت.

معاون وزیر آموزش و پرورش لازمه اجرای بند بند سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را ورود سایر دستگاه‌های اجرایی در اتاق فکر به منظور برنامه‌ریزی، آسیب‌شناسی، حل موانع و کشف راهکارها در این راستا اعلام کرد و گفت: شورای آموزش و پرورش مکان مناسبی برای این اتاق فکر است که باید جلسات آن به طور منظم استمرار داشته باشد.

حشمتیان تدوین سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را حاصل تلاش 2 هزار صاحب نظر بیان کرد و ابراز داشت: مجموع فعالیت‌های آموزش و پرورش هر استان یک ظرفیت بسیار موثر برای تحقق اهداف بند بند سند تحول بنیادین آموزش و پرورش خواهد بود.

این مسئول خواستار همراهی هدفمند مدیران سایر دستگاه‌ها در رفع موانع و اجرای سند در جهت رشد و شکوفایی دانش‌آموزان به عنوان سرمایه‌های کشور شد و افزود: سهم هر دستگاه در این راستا باید مشخص شود تا تنها آموزش و پرورش تحت فشار این مسئولیت خطیر نباشد.

رئیس سازمان مدارس غیر‌دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی و خانواده با تاکید بر اینکه توجه به فعالیت‌های فرهنگی با توجه به شرایط امروز کشور و جنگ نرم دشمنان باید بیش از گذشته صورت گیرد، ادامه داد: فعالیت‌های فرهنگی در صورت تقویت آموزش و پرورش با اثربخشی بیشتری همراه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حشمتیان در پایان سخنان خود آموزش و پرورش را نخستین دستگاهی توصیف کرد که فراتر از سایر دستگاه‌های اجرایی به مقوله مشارکت مردم و خانواده پرداخته است.

انتهای پیام/ 62003/ح/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول