اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش کرمان:

دوران طلایی ‌آموزش و پرورش اجرای سند تحول بنیادین است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: طلایی‌ترین دوران آموزش و پرورش در این دوران اجرایی شدن سند تحول بنیادین، قانون اساسی آموزش و پرورش به دستور مقام معظم رهبری است.

دوران طلایی ‌آموزش و پرورش اجرای سند تحول بنیادین است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، ابراهیم شیخ‌بهایی ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان جیرفت اظهار داشت: برگزاری این آیین تکریم شخص نیست بلکه تکریم هویت و موقعیت معلم است.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه معلم افزود: طلایی‌ترین دوران آموزش و پرورش در این دوران اجرایی شدن سند تحول بنیادین، قانون اساسی آموزش و پرورش به دستور مقام معظم رهبری است.

شیخ‌بهایی با بیان اینکه مسئولیت‌ها بسیار سنگین است و آنچه باقی می‌ماند، قضاوتی است که درباره مسئول می‌شود، تصریح کرد: سند تحول بنیادین فقط ایجاد پایه ششم ابتدایی نیست این قطره‌ای از سند تحول بنیادین است.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش نیازمند یک باور و ایمان است تا هدف اصلی آن تحقق یابد، خاطرنشان کرد: مدیر موفق کسی ‌است که محصول آینده این نظام را تأمین کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه دشمن همه جنگ‌ها را علیه ملت ما به کار برده است، گفت: امروز دشمن جنگ اقتصادی و فرهنگی را علیه ملت ما دارد و هجمه او به ایمان فرزندان ما است و می‌خواهد، در زمینه معنوی نیروهای آینده ما را سست کند.

شیخ‌بهایی اذعان داشت: خون امام حسین (ع) برای امر به معروف و در راستای وجود انسان‌های سالم در جامعه ریخته شد و ما هم باید در همین زمینه تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه در آموزش و پرورش بالاترین مقام، معلمی است و به همین دلیل جابه‌جایی در این نهاد به آسانی انجام می‌شود، افزود: انتقال مسئولیت در این نهاد جابجایی قدرت نیست و مسئولیت اگر با سربلندی باشد، شاید مقدمه‌ای برای عاقبت به خیری است.

شیخ‌بهایی با بیان اینکه یک روز خدمت به فرزندان این مرز و بوم در آموزش و پرورش افتخار بزرگی ‌است، اظهار داشت: امید فردا دانش‌آموزان امروز هستند و این فردا به دست معلمان ساخته می‌شود.

وی بیان اشت: امروز سه جابه‌جایی در مدیریت‌های آموزش و پرورش جنوب کرمان انجام می‌شود که در شهرستان‌های عنبرآباد، جیرفت و رودبار است.

انتهای پیام/80002/ع/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول