اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیر آموزش و پرورش کاشان:

آسیب‌شناسی نظام تحول بنیادین یک ضرورت است

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشان، آسیب‌شناسی نظام تحول بنیادین را یک ضرورت خواند و خواستار تجزیه و تحلیل نقاط مثبت و منفی نظام جدید آموزشی از سوی معلمان شد.

آسیب‌شناسی نظام تحول بنیادین یک ضرورت است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حسین حنطه‌ای صبح امروز در جمع مدیران دبستان‌های این شهرستان با تبریک ایام عید غدیر خم اظهار داشت: اگر مردم تابع امر رسول‌الله(ص) بودند، جامعه اسلامی مسیری دیگر داشت و به جامعه‌ای سراسر محبت و مهربانی تبدیل می‌شد.

به گفته وی، فلسفه وجودی معارف اسلام، محبت و مودت است و هدف از خلقت انسان، مهروزی است و رسول اکرم اسلام(ص) والاترین الگو و اسوه حسنه برای زندگی است.

این مسئول تصریح کرد: برای حقانیت امامت حضرت علی(ع)، خطبه غدیر به تنهایی کفایت می‌کند هر چند که حدیث سفینه و یوم‌الدار تأیید روشنی بر آن است.

حنطه‌ای تأکید کرد: راز پایداری نظام جمهوری اسلامی، ولایت است، همان اصلی که در زمان امام علی(ع) مورد غفلت و بی‌توجهی جامعه اسلامی قرار گرفت.

وی گفت: عید غدیر،  یک جشن ظاهری نیست بلکه بهانه‌ای برای پی بردن به اسرار ناگفته ولایت اهل بیت و ائمه اطهار(ع) است.

مدیر آموزش و پرورش کاشان افزود: طرح تحول بنیادین نظام آموزشی در آغاز راه است و زحمت‌های مدیران و فرهنگیان در اجرای شایسته این طرح تحسین‌آمیز است ولی قابل توصیف نیست.

حنطه‌ای آسیب‌شناسی نظام تحول بنیادین را یک ضرورت خواند و تصریح کرد: همه معلمان باید در تجزیه و تحلیل نقاط مثبت و منفی نظام جدید آموزشی به خصوص محتوای آموزشی مشارکت فعال داشته باشند.

به گفته وی، اجرای بهتر نظام جدید آموزشی، بستر و فضای مطلوب خود را می‌طلبد که بخشی از آن فضای فیزیکی و مدارس شاداب است و بخش دیگر آن، استفاده از تکنولوژی و نرم‌افزارهای آموزشی است.

وی یادآور شد: استفاده از مشارکت خانواده‌ها، یک تحول و گام پیش‌برنده در امر آموزش و پرورش نوین است که نباید به کمک‌های مالی محدود شود.

حنطه‌ای متذکر شد: مدیران مدارس به ویژه در دوره ابتدایی از جلسات آموزش خانواده برای توسعه کیفیت آموزشی دانش‌آموزان و مشارکت اولیا در مدیریت بهتر مدرسه استفاده کنند.

23 هزار نفر از دانش‌آموزان کاشان در دوره ابتدایی و در 150 واحد آموزشی مشغول تحصیل هستند. 

انتهای پیام/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول