اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای آموزش و پرورش سمنان خواستار شد

اجرای کامل سند تحول بنیادین با استفاده از تمام ظرفیت‏ها

خبرگزاری فارس: رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان سمنان، اجرای کامل سند تحول بنیادین با استفاده از تمام ظرفیت‏ها را در این شهرستان خواستار شد.

اجرای کامل سند تحول بنیادین با استفاده از تمام ظرفیت‏ها

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی فرمانداری سمنان، حسن سعدالدین عصر امروز در نشست هم‏اندیشی فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان سمنان با 20 نفر از مدیران مقاطع مختلف تحصیلی در اداره آموزش و پرورش این شهرستان، به بیانات مقام معظم رهبری در خراسان‏‌شمالی و همچنین توقع و انتظار ایشان از نظام آموزش و پرورش اشاره کرد.

وی گفت: تعالی و پیشرفت پایدار منطبق با اهداف و آرمان‏های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری، لزوم توجه بیشتر به مجموعه بزرگ آموزش و پرورش را می‏طلبد.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان سمنان با اشاره به اینکه مدیران مدارس به عنوان کارشناسان فرهنگی نقش مهمی در تحقق منویات مقام معظم رهبری در سطح کشور دارند، ادامه داد: آموزش و پرورش به عنوان یکی از مهم‏‌ترین و بزرگ‏‌ترین نهادهای کشور مطرح است.

سعدالدین ادامه داد: آموزش و پرورش با مخاطبان زیادی از جمله دانش‏آموزان، اولیا، مربیان و معلمان ارتباط مستقیم دارد.

وی ایجاد نگرش، باور، رفتار و فرهنگ را در مقوله فرهنگی و تربیتی مبتنی بر آموزه‏های دینی و اسلامی برای دانش‏آموزان و خانواده‏های آنها ضروری دانست.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان سمنان تصریح کرد: اجرای کامل سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با استفاده از تمام ظرفیت‏های موجود نظام اداری مکمل این موضوع است.

سعدالدین با تبریک روز دانش‏آموز و گرامیداشت یاد و خاطره شهید حسین فهمیده گفت: این شهید والامقام با اقدام خود درس بزرگی به ملت ایران داد؛ به نوعی که امام راحل، ایشان را رهبر خود معرفی و این شهید نوجوان را الگوی تفکری جامعه اسلامی معرفی کردند.

وی بر مطلع و به‏روز بودن مدیران مدارس تاکید و بیان کرد: مبنا و بستر انجام فعالیت‏های فرهنگی، مدارس هستند.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان سمنان ادامه داد: مدیران مدارس، مشاوران عالی شورای آموزش و پرورش شهرستان محسوب می‏شوند و از نقطه نظرات و پیشنهادات آنها به عنوان دستور کار شورای آموزش و پرورش استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول