اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم:

ارتقای سطح علمی نیروی انسانی هدف اصلی سند تحول بنیادین است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: سند تحول بنیادین به ارتقای سطح علمی و آگاهی نیروی انسانی اهتمام دارد.

ارتقای سطح علمی نیروی انسانی هدف اصلی سند تحول بنیادین است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم محمدحسین امین‌جعفری صبح امروز در مراسم طرح ولایت دبیران که در مجتمع یاوران مهدی(عج) برگزار شد دوره بصیرت‌افزایی دبیران آموزش و پرورش را امری بسیار مطلوب عنوان کرد.

وی با بیان اینکه برگزاری این دوره آموزشی برای دبیران بسیار مفید و ضروری است گفت: اساس و پایه‌ طرح ولایت دبیران به صورت جامع تدوین شده است که باید از پایه‌گذاران این طرح تقدیر کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم افزود: مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) که زیر نظر آیت‌الله مصباح یزدی فعالیت می‌کند از جمله پایه‌گذاران اصلی طرح ولایت دبیران است که نسبت به موفق برگزار شدن آن اهتمام دارد.

وی مرکز آموزش نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش را مهم‌ترین بخش آموزش و پرورش دانست و بیان داشت: این بخش از پیکره وزارتخانه به تربیت نیروهای متدین در آموزش و پرورش اهتمام دارد.

امین‌جعفری به تدوین سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اشاره و اذعان کرد: یکی از بندهای سند تحول بنیادین ارتقای سطح آگاهی و تحصیلی نیروی انسانی است.

وی به دیدار مدیران آموزش و پرورش سراسر کشور با مقام معظم رهبری اشاره و تصریح کرد: اجرای تمام بندهای سند تحول بنیادین از جمله تأکیدات مقام معظم رهبری بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه آغاز تحول بنیادین و ارتقای سطح آموزشی نیروی انسانی را وزارت آموزش و پرورش شروع کرده است، خاطر نشان کرد: این طرح در دو مرحله 40 ساعته بین دو تا پنج روز برگزار می‌شود که غیر از مباحث خاص به فرقه‌های نوظهور و غرب‌شناسی پرداخته می‌شود.

امین‌جعفری عنوان کرد: در پایان این دوره با اعلام نظرسنجی نقاط قوت و ضعف مشخص شده و در برگزاری این دوره نقاط ضعف اصلاح می‌شود.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول