اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی:

توجه به مسائل اسلامی مهم‌ترین شاخصه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، دارای ابعاد گسترده‌ای است که از مهم‌ترین شاخصه‌های این سند، توجه ویژه به مسائل اسلامی است.

توجه به مسائل اسلامی مهم‌ترین شاخصه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، محمدتقی فخریان بعد از ظهر امروز در مراسمی در جمع فرهنگیان شهرستان گناباد که در سالن شهید کفایی برگزار شد اظهار داشت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، دارای ابعاد گسترده‌ای است که از مهم‌ترین شاخصه‌های این سند، توجه ویژه به مسائل اسلامی است که با اعتقادات مذهبی ما گره خورده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان‌رضوی در بخش دیگری از سخنان خود به راهبردهای مدیریتی اشاره و تاکید کرد: برنامه‌ریزی، داشتن شبکه سالم، جلب اعتماد دیگران، ایجاد انگیزه و مدیریت فضای هیجانی از وظایف مدیریت راهبردی است.

وی خاطر نشان کرد: امروزه یک مدیر کارآمد، باید با نگاه جامع و فراگیر خود، تمام موقعیت‌ها را در نظر بگیرد؛ چرا که هرگونه قصور و کوتاهی می‌تواند عواقب ناگواری را به دنبال داشته باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان‌رضوی تصریح کرد: برای ساختن و تاثیرگذاری بیشتر، یک مدیر موفق، در ابتدا باید خودسازی را سرلوحه کار خود قرار داده و سپس دیگران را اصلاح کند.

فخریان در پایان گفت: توفیقات خوب استان خراسان‌رضوی مدیون زحمات و تلاش‌های بی‌شائبه تمامی فرهنگیان و تعامل و همدلی مسئولین است.

مدیر آموزش و پرورش گناباد نیز در ادامه گفت: با توجه به ظرفیت بالای این شهرستان در عرصه‌های علمی و فرهنگی و سابقه دیرینه آن در حیطه‌های تربیتی لازم است در زمینه درخواست فرهنگیان مبنی بر ایجاد دانشکده فرهنگیان اقدامات و پیگیری‌های مناسبی صورت بگیرد.

احمد خاکستانی افزود: با توجه به نمودار رشد علمی و درصد بالای قبولی در کنکور سراسری انتظار می‌رود توجه ویژه‌ای به این شهرستان شود.

انتهای پیام/70002/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول